Autor |
Wiadomość |
KamilFH12
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan [PKS] DK5
|
Wysłany:
Pon 11:07, 18 Sie 2014 |
|
Naczepa to jak to mówią, zgwałcona mega hyhy. Też musicie z pierwszego biegu ruszać? czy normalnie dwójeczka i ogień? |
|
|
|
|
|
|
Krisss
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 440 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
|
Wysłany:
Pon 14:20, 18 Sie 2014 |
|
Jedyneczka, jedyneczka bo zaraz błąd, a chlopaki ruszali z dwojki i 70 tys sprzęgło padło |
|
|
|
|
KamilFH12
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan [PKS] DK5
|
Wysłany:
Pon 15:38, 18 Sie 2014 |
|
Krisss napisał: |
Jedyneczka, jedyneczka bo zaraz błąd, a chlopaki ruszali z dwojki i 70 tys sprzęgło padło |
Wujas jeździł przeszło rok z dwójki, i na kolejnej wizycie w serwisie przypomnieli sobie, że nie przestawili czegoś w komputerze i teraz musi normalnie z jedynki. Normy macie zadowalające? |
|
|
|
|
Kuba DAF
Moderator
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka (DK 61)
|
Wysłany:
Pon 19:46, 18 Sie 2014 |
|
KamilFH12 napisał: |
Krisss napisał: |
Jedyneczka, jedyneczka bo zaraz błąd, a chlopaki ruszali z dwojki i 70 tys sprzęgło padło |
Wujas jeździł przeszło rok z dwójki, i na kolejnej wizycie w serwisie przypomnieli sobie, że nie przestawili czegoś w komputerze i teraz musi normalnie z jedynki. Normy macie zadowalające? |
U nas w firmie w tych nowych DAFach ATE też jest na szybie żeby max z 1 startować, i jakoś jak startuje z dwójki czy na pusto z połówki trójki to się nic nie świeci, jedno ma 150 tyś, drugie 180 tyś przebiegu i się nic nie dzieje ze sprzęgłem.Co marka to inny zwyczaj widocznie |
|
|
|
|
kamil
Kierowca
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzyrzec Podlaski
|
Wysłany:
Pon 20:51, 18 Sie 2014 |
|
volvo wrzucilo ten program do aut z manualem zeby nie serwisowac sprzegla. maja podkladke "dlaczego wam padlo? poniewaz kierowca ruszal z 2". p... kotka za pomoca mlotka i tyle ;] to, ze sprzeglo padlo przy 70tys moze oznaczac, ze kierowca nie potrafi ruszac pod gore, w zimie palil sprzeglo itp. powodow jest masa, nie koniecznie ruszanie z wyzszych biegow. u mnie jest naganiane na sprzegle ponad 200tys i nie ma problemow. z 1 ruszam dopiero pod duzym obciazeniem |
|
|
|
|
Łukaszbp
Kierowca
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 1196 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska (LB)
|
Wysłany:
Wto 13:14, 19 Sie 2014 |
|
Krzysiu czyżbyśmy mijali się wczoraj tj. 19.08 na A12 lecieliście w kierunku zachodu, krzyczałem wołałem na "cymbałradiu" ale zero odzewu.
Pozdro. |
Ostatnio zmieniony przez Łukaszbp dnia Wto 13:14, 19 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Krisss
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 440 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
|
Wysłany:
Czw 19:32, 21 Sie 2014 |
|
A możliwe tylko padło nam radyjko śmieszne co gratis do Volva dali :-/ |
|
|
|
|
ZgredekR480
Dołączył: 15 Maj 2014
Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełm[LC]
|
Wysłany:
Wto 21:14, 26 Sie 2014 |
|
Cześć, to Wy może pauzowaliście tym ślicznym Volviaczkiem za Gentem na Texako(chyba 50-ty kilometr) chyba 10 sierpnia? |
|
|
|
|
Krisss
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 440 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
|
Wysłany:
Czw 19:25, 06 Lis 2014 |
|
Proszę o zamknięcie tematu Jak to ojciec powiedział, koniec pracy od kilometra |
|
|
|
|
|