Autor |
Wiadomość |
Kuba DAF
Moderator
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka (DK 61)
|
Wysłany:
Sob 20:19, 04 Maj 2013 |
|
3-ciej generacji FH będzie można zamawiać z tego co piszą do wiosny 2014, Dafy w starych budach chyba jeszcze można tak samo zamawiać, oby jak najdłużej.Im mniej elektroniki tym lepiej
Co do iveca to moc jak najbardziej na + tylko wykończenie wnętrza w ivecu każdy wie jakie jest , ale nowe auto to może będzie jakaś tam wygoda ,Powodzenia i Gratulacje |
|
|
|
|
|
|
maniek134
Dołączył: 04 Cze 2012
Posty: 356 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Bolesławiecki , Dolny Śląsk
|
Wysłany:
Sob 20:29, 04 Maj 2013 |
|
LUKE napisał: |
Tak samo z Mercedesami, do tej pory chyba, możesz zamówić sobie MP3 jest sporo tańsza niż MP4 |
Nawet MP2 można jeszcze kupić jest o 10 tyś tańsza niż MP3 , a MP3 z tego co usłyszałem u Wróbla na serwisie w Pietrzykowicach to ma być do 2015 albo 2016 produkowany Sory za OT ,
A co do tematu , to planujecie jakiś " tuning " w IVECO ? , jakieś drobne wzmianki dodały by uroku trochę źle że Iveco ma tak ucięty dach , ojciec jak jeździł to głową czasami " haczył " i jak też o półki nad głową kierowcy . |
Ostatnio zmieniony przez maniek134 dnia Sob 20:32, 04 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Madoń
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany:
Sob 21:22, 04 Maj 2013 |
|
Co do tych plastików, to myślę ze te 300-400tys powinny wytrzymać, a przy Pana Krzysztofa dbaniu to może i dwa razy tyle. Ale i tak, nie oszukując się, dzisiejszy rynek pracy jest tak niepewny, ze dziś jest, jutro może nie być. Oczywiście życzę jak najdłuższego okresu użytkowania ale sami wiecie najlepiej jak jest.
Poza tym, myślę że na trzeszczenie plastików ma też wpływ wiele innych czynników, np rozkręcanie ich w celu zamontowania jakiejś przetwornicy czy przełączników. Po skręceniu na pewno nie było by już to samo. A jak znam Łukasza i jego tatę to na pewno nie będzie tam ingerencji do tego stopnia, wiec nie ma co się martwić |
|
|
|
|
Łukaszbp
Kierowca
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 1196 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska (LB)
|
Wysłany:
Nie 12:00, 05 Maj 2013 |
|
Pierwsze info od Ojca brzmi:
wady: toporny środek, słaba regulacja kierownicy.
zalety: nieźle się zbiera, w miarę wygodnie się jedzie.
Maniek tuning zbyt wyniosłe słowo. Myślimy o jakiś firankach, może gałązkach i skaj (tylko, że nigdzie nie ma, do manualu).
Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez Łukaszbp dnia Nie 12:06, 05 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kuba DAF
Moderator
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka (DK 61)
|
Wysłany:
Nie 12:33, 05 Maj 2013 |
|
Łukasz jeśli masz kogoś kto zna się na szyciu polecam Ci tą stronę
[link widoczny dla zalogowanych]
kupisz materiał za około stówę i jeszcze Ci zostanie a robisz jak chcesz i gdzie chcesz za 2 razy mniejsze pieniądze |
|
|
|
|
Łukaszbp
Kierowca
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 1196 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska (LB)
|
Wysłany:
Nie 12:43, 05 Maj 2013 |
|
Dzięki Kubuś za link i podsunięcie pomysłu. |
|
|
|
|
lukasz531
Kierowca
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 370 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 12:48, 05 Maj 2013 |
|
powiedz mi jak z miejscem w środku tzn objetosć kabiny oraz schowki bo kiedys eurostarem jezdziłem i było to calkiem nieźle zaprojektowane (male schowki ale dużo) |
|
|
|
|
Łukaszbp
Kierowca
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 1196 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska (LB)
|
Wysłany:
Nie 13:47, 05 Maj 2013 |
|
Cytat: |
powiedz mi jak z miejscem w środku tzn objetosć kabiny oraz schowki bo kiedys eurostarem jezdziłem i było to calkiem nieźle zaprojektowane (male schowki ale dużo) |
Jak dla mnie jest ok, sporo miejsca, sporo schowków. Przy dobrym rozplanowaniu można się spokojnie zapakować. Kabina wydaje się być przestronna i przemyślana. Faktycznie tych małych schowków to jest napaćkane. |
|
|
|
|
jakubek480BP
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 472 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany:
Nie 13:53, 05 Maj 2013 |
|
Siema Łukasz a może niech twój tato sprawdzi za Mińskiem Mazowieckim DK 2 (E30) w tych budkach po lewej stronie tam jest bodajże CPN Orlen a jak nie to coś też czerwonego ,widziałem te dywaniki z Eco skóry do DAFa do Iveca waszego też powinny być, warto tam wstąpić bo może akurat będą . |
|
|
|
|
lukasz531
Kierowca
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 370 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 16:07, 05 Maj 2013 |
|
a jeszcze jak z izolacją wygląda kabina jezeli chodzi o ogrzewanie? bo w eurostarze było yyy... zimno. |
|
|
|
|
MarekLLU
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łuków
|
Wysłany:
Nie 17:04, 05 Maj 2013 |
|
Jednak mamy kryzys w transporcie,kiedyś tylko Volvo,Scania a teraz Renault i Iveco
Co do Iveco to nawet ładnie wygląda w białym kolorze.Chciałbym kiedyś dostać fabrycznie nowy samochód na stan i tego wam zazdroszczę,ale i tak wychodzę z założenia że "OD IVECA TO Z DALEKA"
Pozdrawiam i bezawaryjnych życze |
|
|
|
|
lukasz531
Kierowca
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 370 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 18:02, 05 Maj 2013 |
|
co do cen to roznie bo ojciec teraz firme zmienił i wcześniej dafami sie wozili a teraz jak leasing wychodzi to man tgs bo najtańszy. Co innego jak ktoś kuuje 20 aut na raz jak w firmie mojego ojca a co innego jak ktoś kupuje jedno. |
|
|
|
|
Łukaszbp
Kierowca
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 1196 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska (LB)
|
Wysłany:
Pon 10:40, 06 Maj 2013 |
|
Cytat: |
Jednak mamy kryzys w transporcie,kiedyś tylko Volvo,Scania a teraz Renault i Iveco Very Happy |
Co to jest ten kryzys? Na kryzysie najlepiej się zarabia pieniądze.
Kiedyś Volvo, Scania? Trochę bym polemizował na ten temat. Cofnij się kilka/naście lat wstecz... Ile po polskich i zagranicznych drogach jeździło Majorek, Magnumek, Turbostarów, Eurotechów itd. Nie oszukujmy się Volvo kiedyś, to był wóz nie do zajechania... A dzisiaj, nie dość, że drogie to i zaczyna być problematyczne w eksploatacji. Era Volva skończyła się w 2005-2006 roku. U nas w firmie najlepiej to widać. Egzemplarze Stralisa dojeżdżały przebiegów rzędu 500-600 tyś. km, bez większych awarii, fakt był jeden "trefny" model, ale od czego jest gwarancja. Volva Euro 5 cały czas coś się z nimi dzieje. Starsze Volva Euro 3 i Scanie Euro 5 daja rade.
Cytat: |
Pozdrawiam i bezawaryjnych życze |
Dzieki. |
|
|
|
|
MaTiGL
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 170 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Łuków
|
Wysłany:
Pon 19:13, 06 Maj 2013 |
|
Wujas lata Scanią R500 V8 Euro5 z 2006r. ma coś około 950 000 km i wtryski do wymiany kiedyś filtr paliwa się zapchał ale to raczej od ruskiej "taniej" ropy, a tak to nic się nie działo większego. |
|
|
|
|
Madoń
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany:
Pon 19:49, 06 Maj 2013 |
|
A mój tata wczoraj wspominał, że najlepsze auto w jego karierze to był Jelcz 620 z silnikiem turbo o mocy 325 koni. Sześc biegów, szedł jak burza po pustych drogach na przełomie lat 80-tyc i 90-tych a silnik zatarł się dopiero po 300tys Jeździł od Rosji przez Finlandię po zachód i przynosił ogromny zysk Psuł się wielokrotnie ale nikt nie narzekał i było dobrze.
A teraz człowiek nie chce wsiadać do auta bo ma plastiki za twarde albo chropowate... Może jak by się tak zabrało jaja z domu w trasę to by nie było takich problemów, co? ;p |
|
|
|
|
|