Autor |
Wiadomość |
ALIK_1
Kierowca
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WKZ
|
Wysłany:
Pon 12:50, 05 Cze 2006 |
|
Powiem Ci że co do roboty to CHARTER ma bardzo dobra robote i wogole tylko poprostu tam kierowco niemaja swoich praw (mozna tak powiedziec). Firma ma wiele kontraktow i zarabia niemale pieniadze. Teraz jakos w tym roku podpisala 5-letni kontrakt n przewoz calmkiem dobrych ladunkow na cala europe(ale niebede mowil jakich bo raczej niepowinno sie o tym mowic poblicznie) do tego za jakis tydzien moze wa przychodza many tga(wiem ze juz kilka jest). To jednak swiadczy o tym ze jednak ta firma dovrze funkcjonuje tyle ze poprostu niekyorze kierowcy nieumieja sie upomniec o "swoje"
A co do tych DAFow to sa to samochody które oklejala "akademia sztuk pieknych" (czy cos w tym sensie). Daf razem z ta akademia zrobili konkurs na najlepsze projekty (zapomnialem na jaki tamat) no i te 2 DAFy zostaly tak oklejone poniewaz bylo wiele projektów ia te 2 byly chyba najlepsze. Niby zwykle oklejenie a jednak pojazdy rzucaja sie w oczy |
|
|
|
|
|
|
LUKE
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek
|
Wysłany:
Pią 7:58, 30 Cze 2006 |
|
Panowei czy to prawda ze w CHARTER pracuja ruscy kierowcy? Wyczytałem w jakimś artykule ze firma Charter z Warszawy zatrudnia 100 praowników z Rosji i Białorusi, i posiadaja 230 składów. |
|
|
|
|
MOBILEK19
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: K*U*T*N*O*
|
Wysłany:
Pią 14:02, 30 Cze 2006 |
|
To prawda kolego tata jak widział na rosji samochód z chartera i chciał zagadać przez CB i nikt się odezwał. Teraz jedzą tam sami amerykanie.
Ja też widziałem Actrosa na trasie na swiatłach stał charterowy a za szybą flaga rusko-białoruska. Wiekszy zysk mają na białorusinach jeżdzą tak samo jak polacy i płacą tak samo jak polakom tylko że życie w białorusi jest sporo tańsze niż u nas, i białorusinom się to opłaca.
BAJO |
|
|
|
|
Dawido
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 176 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Nie 15:53, 02 Lip 2006 |
|
Autka fajne, kasa dobra no ale niestety jest tylko dobrze jak sie dobrze zyje z szefem i jego kolesiami. Najgorzej wkur....... jest u nich to ze trzeba lamac czas pracy. A pozniej jak Cie zlapia to placisz mandat a pozniej szefunio Ci kasy nie chce wyplacac. Ehhh jest to dobra firma dla osob ktore nie maja wogole dosiwiadczenie bo tak Cie przyjma z otwartymi rekoma. Tam Cie przyjma zawsze! |
|
|
|
|
ALIK_1
Kierowca
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WKZ
|
Wysłany:
Nie 22:54, 02 Lip 2006 |
|
Zgadza się, firma zatrudnie białoruskich kierowców no ale niema w tym nic złego. Firma ta kiedys miala dwie sziedziby, w Polsce i na Białorusi w Witebsku. Kiedy szefowie tych dwóch części sie rozeszli część kierowców zostala w czesci Polskiej a część Białoruskiej. Według mnie niema w tym nic złego. Sam osobiście znam kierowcę który po rozpadzie zostal w cześci białoruskiej. Normalni ludzie. Dla niektórych oni są "gorsi", no ale tak samo polacy dla niemców czy innych krajów zachodnich sa odbierani tak jak rosjanie czy ukraińcy dla nas.
Pozdro dla wszystkich. |
|
|
|
|
LUKE
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek
|
Wysłany:
Śro 13:08, 08 Lis 2006 |
|
Rozmawiałem ostatnio z kierowca, który jeździłw CHARTER a teraz jeździ w SEBO, i mówił ze robota niebyła taka zła tam. Był on starszym kierowca i jeździł na stałych trasach na Anglie albo Francje, przyjeżdzał do Polski i przepinał tylko naczepy. Jeździł Volvem FH12 która dostał po Białorusinie, auot było poobijane ale za to zdrowe. Jedyny powód dla którego odszedł z Charteru to była norma paliwa która szef ustalił na 28l/100km... |
|
|
|
|
ALIK_1
Kierowca
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WKZ
|
Wysłany:
Śro 22:09, 08 Lis 2006 |
|
A niewiesz jak moze sie nazywal... No a co do normy to masz racje. Jakis czas temu cos szefowi odbilo i pozanizal normy, czyli z zachodu z 30 na 28 a ze wschodu z 32-33 na 30. No a skoro byl najstarszym driverem to pewnie znal mojego staruszka wiec gdybys gfo jeszcze kiedys widzial to pozdrow go (jesli mozesz) od Alibaby |
|
|
|
|
LUKE
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek
|
Wysłany:
Śro 22:14, 08 Lis 2006 |
|
ALIK_1 napisał: |
A niewiesz jak moze sie nazywal... No a co do normy to masz racje. Jakis czas temu cos szefowi odbilo i pozanizal normy, czyli z zachodu z 30 na 28 a ze wschodu z 32-33 na 30. No a skoro byl najstarszym driverem to pewnie znal mojego staruszka wiec gdybys gfo jeszcze kiedys widzial to pozdrow go (jesli mozesz) od Alibaby |
Nie był najstarszy, tylko był jednym z którzy dłuzszy okres czasu tam robili, niechciał jeździc na wschód i smigał tylko na zachód. Moze go skojarzysz. Jest on z Radomia. Był w tej ekipie co jechali po nowe SCHMITZ i jeden z kierowców na 1 rondzie połozył nówke naczepe.
W Sebo tez jeździ na stałej trasie (PL-GB-NL-PL) Ale jak go spotkam to pozdrowie od Alibaby |
|
|
|
|
rafal_scania
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łęczyca
|
Wysłany:
Czw 16:34, 26 Kwi 2007 |
|
...... |
Ostatnio zmieniony przez rafal_scania dnia Śro 18:00, 29 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
POLAK
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 20:43, 28 Kwi 2007 |
|
dostał nową SCANIE R 420 TOPLINE z pierwszej partii która przyszła do CHARTERA.
Dostał się do pierwszej ligi? |
|
|
|
|
rafal_scania
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łęczyca
|
Wysłany:
Sob 21:09, 28 Kwi 2007 |
|
..... |
Ostatnio zmieniony przez rafal_scania dnia Śro 18:01, 29 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
LUKE
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek
|
Wysłany:
Sob 20:55, 16 Cze 2007 |
|
rafal_scania napisał: |
Ostatnio dotarły do mnie ciekawe informacje na temat tej firmy. Mianowicie do rosji mają jeżdzić tylko białoruscy kierowcy, a na zachód tylko polacy. Będą dociągać naczepy na baze i przepinać się na puste i z powrotem na zachód. Może się zmienia na lepsze? |
Moze bedzie lepiej, może nie. Napewno szybciej znajda kierowców bo wiele osób sie boi Rosji. |
Ostatnio zmieniony przez LUKE dnia Nie 12:59, 19 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
ALIK_1
Kierowca
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WKZ
|
Wysłany:
Nie 15:37, 17 Cze 2007 |
|
rafal_scania napisał: |
Ostatnio dotarły do mnie ciekawe informacje na temat tej firmy. Mianowicie do rosji mają jeżdzić tylko białoruscy kierowcy, a na zachód tylko polacy. Będą dociągać naczepy na baze i przepinać się na puste i z powrotem na zachód. Może się zmienia na lepsze? |
Tak już jest od dosyć dawna.... Kolega ze swoim ojcem i jego brat już niewiem kiedy byli ostatnio w rosji a do tego właśnie przed chwilą dostałem info że znowu sie przepinają.... |
|
|
|
|
LUKE
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek
|
Wysłany:
Nie 13:12, 19 Sie 2007 |
|
|
|
|
ALIK_1
Kierowca
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WKZ
|
Wysłany:
Nie 14:02, 19 Sie 2007 |
|
Nooo... widze że znajome składy a do tego jeszcze znajomi kierowcy... Dzieki za foty. Jakiś tydzień temu dostalem info że jest planowany zakup ok 100 pojazdów w tym DAF i SCANIA, na chwile obecna CHARTER tez posiada biale, niebieskie i czerwone MANy TGA XXL wiekszość albo i wszystkie są zarejestrowane na RUS więc pewnie nikt na to nie zwrócił uwagi. |
|
|
|
|
|