Autor |
Wiadomość |
kubamich1
Kierowca
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Sob 23:37, 24 Sty 2009 |
|
M&A napisał: |
Dlaczego w reportażu nie padła nazwa firmy?
Ludzie obejrzeli i co z tego. Tylko nieliczni z branży transportowej wiedzą o kogo chodzi... Gówno a nie reportaż. Widze że nawet telewizja boi się ruszyć tą firme. Kto jest szefem tej firmy że jest ona nietykalna..??!! |
K. Czaplicki chłopek z pod Kozienic z Garbatki. |
|
|
|
|
|
|
M&A
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 10:00, 25 Sty 2009 |
|
ja to bym chciał wiedzieć kogo naprawde jest ta firma, bo czyja pieczątka jest na papierach to wiem aż za dobrze |
|
|
|
|
kubamich1
Kierowca
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Nie 15:09, 25 Sty 2009 |
|
Ruska mafia wie co robi... Piosenka Bigcyca kiedyś była taka. |
|
|
|
|
pocztylion
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WKZ
|
Wysłany:
Śro 15:11, 28 Sty 2009 |
|
a zapewne ty u tego chlopka pracujesz lub pracowales... |
|
|
|
|
kubamich1
Kierowca
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Czw 11:54, 29 Sty 2009 |
|
Pracowałem tam 3 tygodnie .Zobaczyłem co jest tam grane i sobie odpuściłem. |
|
|
|
|
pocztylion
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WKZ
|
Wysłany:
Nie 20:55, 15 Mar 2009 |
|
nie wiem czy wszyscy wiedzą ale ostatnio słyszałem ze w charterze przyjmują teraz kierowców z 10-letnim doświadczeniem...hahahahha
normalnie SZAŁ PYTY I SMICH NA SALI!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
M&A
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 8:40, 16 Mar 2009 |
|
A co w tym dziwnego? Jeżeli kierowca z 10 letnim stażem stracił pracę to dlaczego firma ma go nie zatrudnić? Jeżeli godzi się pracować na oferowanych warunkach to ja nie widzę problemu...
Większość z nich pewnie pojeździ jeden miesiąc i spasuje, niektórzy będą chceli przetrzymać kryzys, niektórzy zostaną na dłużej bo im się spodoba |
|
|
|
|
ALIK_1
Kierowca
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WKZ
|
Wysłany:
Pon 12:24, 16 Mar 2009 |
|
pocztylion napisał: |
nie wiem czy wszyscy wiedzą ale ostatnio słyszałem ze w charterze przyjmują teraz kierowców z 10-letnim doświadczeniem...hahahahha
normalnie SZAŁ PYTY I SMICH NA SALI!!!!!!!!!! |
Nie wiem gdzie Ty to widziałeś ale z tego co ja widziałem w ich ogłoszeniach to było napisane wyraźnie że z min rocznym doświadczeniem.... Także więc chyba gdzieś ci sie zero dołożyło
A jak tak dalej pójdzie i człowiek będzie słuchał plotek to sie okaże że szukają kierowców "w wieku 18-20 lat z 15sto letnim doświadczeniem na trasach zachód-wschód i najlepiej beż powiek" Hahaha opamiętajcie sie a nie byle plot słuchacie |
Ostatnio zmieniony przez ALIK_1 dnia Pon 12:28, 16 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
LUKE
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek
|
Wysłany:
Pon 12:30, 13 Kwi 2009 |
|
Też słyszałem tylko o roku, ale ta firma to jakaś porażka jest. Chłopaki po tydzień czasu oczekuja w Ridderkerku na powrót, w poniedziałek przed świętami nie można było wjechać na plac, cały zawalony przez Charterowych, do środy się troche rozluźniło ale ciągle waliły nowe auta. W nocy z piatku na sobote na Oldenzaalu odprawiało się ze mną z 6 aut, więc widać ich na święta ściągać się starali, podobno pierwsza liga dalej robi to co robiła
A tutaj fotka ABCentrum, sprzedaż pojazdów użytkowych, charterowych.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
|
M&A
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 6:55, 14 Kwi 2009 |
|
Charterowe stoją bo nie ma ładunków z zachodu, albo inaczej jest mniej ładunków bo Ruski mniej zamawiaja i bywaja takie dni że kilkadziesiąt aut stoi w jednym miejscu. Przestoje 7-10 dni to już norma... ALE CO PORADZISZ
Na święta aut nikt nie ściągał, po prostu chłopaki się załadowali i jechali dalej do bazy a potem do Rosji. Wielu spędziło je na zachodzie, wielu w drodze do Moskwy. Mój ojciec wrócił w poniedziałek wielkanocny z Moskwy więc ile chłopaków leciało na wschód w czasie świąt wiem bardzo dobrze... Taka praca. Pozostaje tylko mieć nadzieję że niedługo coś się ruszy i nie będzie tak długich przestojów |
|
|
|
|
JoHn
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 233 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 11:21, 14 Kwi 2009 |
|
LUKE napisał: |
Chłopaki po tydzień czasu oczekuja w Ridderkerku na powrót, w |
To samo w pobliskim Barendrechcie. A w Sint Katelijne to podobno straż miejska ich już gania |
|
|
|
|
M&A
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 6:59, 16 Kwi 2009 |
|
z S-K-W to chyba troche się kolego przesłyszałeś... Auta stoją na Oldenzaalu, w Barendrechcie i Ridderkerku, w Oostende ( ci co wracają z Anglii ) i na granicy F-B ( ci co wracają z Francji ) i dopiero z tamtąd jeżdzą na załadunki po otrzymaniu dyspozycji. Jeżeli w S-K-W stało tyle aut że interweniowała straż to wszyscy musieli się ładować tam w tym samym dniu |
|
|
|
|
kubamich1
Kierowca
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Czw 15:25, 16 Kwi 2009 |
|
M&A napisał: |
Charterowe stoją bo nie ma ładunków z zachodu, albo inaczej jest mniej ładunków bo Ruski mniej zamawiaja i bywaja takie dni że kilkadziesiąt aut stoi w jednym miejscu. Przestoje 7-10 dni to już norma... ALE CO PORADZISZ
Na święta aut nikt nie ściągał, po prostu chłopaki się załadowali i jechali dalej do bazy a potem do Rosji. Wielu spędziło je na zachodzie, wielu w drodze do Moskwy. Mój ojciec wrócił w poniedziałek wielkanocny z Moskwy więc ile chłopaków leciało na wschód w czasie świąt wiem bardzo dobrze... Taka praca. Pozostaje tylko mieć nadzieję że niedługo coś się ruszy i nie będzie tak długich przestojów |
Raczej nie taka praca, tylko taka firma... |
|
|
|
|
JoHn
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 233 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 18:07, 17 Kwi 2009 |
|
kubamich1 napisał: |
M&A napisał: |
Charterowe stoją bo nie ma ładunków z zachodu, albo inaczej jest mniej ładunków bo Ruski mniej zamawiaja i bywaja takie dni że kilkadziesiąt aut stoi w jednym miejscu. Przestoje 7-10 dni to już norma... ALE CO PORADZISZ
Na święta aut nikt nie ściągał, po prostu chłopaki się załadowali i jechali dalej do bazy a potem do Rosji. Wielu spędziło je na zachodzie, wielu w drodze do Moskwy. Mój ojciec wrócił w poniedziałek wielkanocny z Moskwy więc ile chłopaków leciało na wschód w czasie świąt wiem bardzo dobrze... Taka praca. Pozostaje tylko mieć nadzieję że niedługo coś się ruszy i nie będzie tak długich przestojów |
Raczej nie taka praca, tylko taka firma... |
Raczej praca. Charter ma podpisane kontrakty na wożenie owoców do Moskwy. Wiadomo, z robotą trochę przysiadło (brak kredytowania dla Rosjan) i siłą rzeczy muszą stać. Charter nie jezdzi na daleką Rosję (jeżeli jezdzi to w śladowych ilościach) i ciężko znalezc na już nową robotę. Kolejny ich kłopot to zamknięcie (szczególnie Viazoskiego) tamożni, przez co stoją w Moskwie po 5 dni, a gdzie jeszcze rozładunek.
A stoją tak samo jak Direx i reszta firm, które wyspecjalizowały się w tym kierunku. |
|
|
|
|
M&A
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 23:44, 17 Kwi 2009 |
|
No z tymi tamozniami to naprawde robi się nieciekawie, coraz wieksze kolejki, a to wszystko za sprawą tego, że chcą je poprzenosić z Moskwy na jej obrzeża... Ale jak poważny klient sie trafi to sie nie stoi. Ostatnio na Domodedovie było kolejki kilka kilometrów na wiazd na tamożnie, dobre 3 dni stania, ale klient był naprawse poważny i auta ze swoim towarem odprawiał na drodze, bez kolejki. Tak więc wszystko zależy dla kogo się wiezie... |
|
|
|
|
|