|
Autor |
Wiadomość |
Iceman
Kierowca
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany:
Czw 16:54, 05 Lip 2007 PRZENIESIONY Nie 7:22, 29 Sty 2012 |
|
Koledzy nie wiecie jak tam jest z przyjęciami? Pytam całościowo i o Imperial ale i o Marwera? Jeździmy z ojczulkiem w podwójnej ale rozglądamy się za czymś nowym, byłbym wdzięczny za wszelkie wypowiedzi w tym temacie. |
|
|
|
|
|
|
Michał
Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 777 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
|
Wysłany:
Czw 17:28, 05 Lip 2007 PRZENIESIONY Nie 7:22, 29 Sty 2012 |
|
Iceman napisał: |
Koledzy nie wiecie jak tam jest z przyjęciami? Pytam całościowo i o Imperial ale i o Marwera? Jeździmy z ojczulkiem w podwójnej ale rozglądamy się za czymś nowym, byłbym wdzięczny za wszelkie wypowiedzi w tym temacie. |
Służę radą, kolego Możesz śmiało składać papiery do ojca, czyli do MARWERA. Tam już dowiesz się, czy dostajesz przydział do ojca, czy do syna, czyli do IMPERIALU. Z samym zatrudnieniem nie ma większych problemów, zresztą jak w prawie każdej firmie obecnie w Polsce
Na początku w firmie przez ok. 3-4 tygodnie masz okres próbny, czyli jazda z kierowcą, po którym z reguły odziedziczasz sprzęt, a on dostaje nówkę. Może być też tak, że próbny okres odbywasz w MARWERZE, a potem dostajesz swoje auto w Imperialu. Po okresie próbnym, gdy śmigasz sam, dostajesz godziwe wynagrodzenie (przy 15000 km grubo ponad 5000 zł). W domu jesteś z reguły na weekend co dwa tygodnie, Moskwę robi się spokojnie w tydzień, natomiast zachód to jazda na tarczce + jakiś przerzut unijny, czyli ok 2-óch tygodni w trasie. Na wschodzie dalej jak na Moskwę teoretycznie się nie jeździ, choć mojemu znajomemu zdarzyo się pojechać 1000 km za nią, pod sam Ural.
Jeżeli chodzi o jakieś minusy w firmie, to największy jest chyba ten, że auto nie ma przestojów, robota cały czas się kręci, szefowie gonią, stąd przebiegi miesięczne ok. 15000 km w jednoosobowej obsadzie.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
=]
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 18:55, 05 Lip 2007 PRZENIESIONY Nie 7:23, 29 Sty 2012 |
|
o widzę że ładne autka... naczepy też niczego sobie tylko że z chłodnią to troszke kijowo się jeździ... no ale kwestia przyzwyczajenia ;] |
|
|
|
|
Mariusz
Kierowca
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 1521 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ...Tam gdzie Dworek Piłsudskiego, gdzie Królewskie pije się...
|
Wysłany:
Czw 20:43, 05 Lip 2007 PRZENIESIONY Nie 7:23, 29 Sty 2012 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
|
Iceman
Kierowca
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany:
Czw 20:51, 05 Lip 2007 PRZENIESIONY Nie 7:23, 29 Sty 2012 |
|
Kolego a mogę wiedzieć skąd u Ciebie taka wiedza nt tej firmy, bo obserwując miejsce zamieszkania, jeśli się nie mylę - Toruń to troszkę do Siedlec masz, czyżbyś miał tam wtykę w postaci jakiegoś kierowcy?
Widząc, że dysponujesz potężnym zastrzykiem informacji za przyzwoleniem jeszcze Cię wykorzystam
Ja jeśli chodzi o Europę, to na razie tylko w swoje driverskie CV mogę wpisać Litwę, Łotwę, Estonię i Finlandię, no i troszkę Niemiec, no i okres tej jazdy nie jest tak długi jak sobie pracodawcy by życzyli. Bo ojczulek coś ostatnio strzela focha i twierdzi, że jemu w zupełności wystarczy krajówka i czy np byłaby opcja wskoczyć na dłuższe przeszkolenie z innym kierowcą do podwójnej?
Miałem okazję zamienić kiedyś parę słów z chłopakiem z tej firmy, to żeby nie skłamać na przyuczeniu stwierdził rzekomo spędził 7 m-cy ale szef powiedział: basta, i poszedł na swój, DAF 95XF czy nadal te terminy tak wyglądają?
Bardzo dziękuję za wyczerpujące wypowiedzi, Bajo |
|
|
|
|
Michał
Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 777 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
|
Wysłany:
Czw 21:58, 05 Lip 2007 PRZENIESIONY Nie 7:23, 29 Sty 2012 |
|
Iceman napisał: |
Kolego a mogę wiedzieć skąd u Ciebie taka wiedza nt tej firmy, bo obserwując miejsce zamieszkania, jeśli się nie mylę - Toruń to troszkę do Siedlec masz, czyżbyś miał tam wtykę w postaci jakiegoś kierowcy?
Widząc, że dysponujesz potężnym zastrzykiem informacji za przyzwoleniem jeszcze Cię wykorzystam
Ja jeśli chodzi o Europę, to na razie tylko w swoje driverskie CV mogę wpisać Litwę, Łotwę, Estonię i Finlandię, no i troszkę Niemiec, no i okres tej jazdy nie jest tak długi jak sobie pracodawcy by życzyli. Bo ojczulek coś ostatnio strzela focha i twierdzi, że jemu w zupełności wystarczy krajówka i czy np byłaby opcja wskoczyć na dłuższe przeszkolenie z innym kierowcą do podwójnej?
Miałem okazję zamienić kiedyś parę słów z chłopakiem z tej firmy, to żeby nie skłamać na przyuczeniu stwierdził rzekomo spędził 7 m-cy ale szef powiedział: basta, i poszedł na swój, DAF 95XF czy nadal te terminy tak wyglądają?
Bardzo dziękuję za wyczerpujące wypowiedzi, Bajo |
Można tak powiedzieć, że mam wtykę w postaci kierowcy Jeżeli chodzi o przeszkolenie, mój znajomy miał 3 tygodnie, ponieważ już kiedyś latał na Moskwę, mówisz 7 miesięcy - jest to możliwe, wszystko możesz załatwić sobie u szefa, albo raczej odwrotnie, bo to on, na podstawie opinii doświadczonego i zaufanego kierowcy, decyduje, kiedy dać Ci auto. O dłuższych okresach przeszkolenia może powiedzieć Ci coś np. użytkownik W1 DAMIAN, który z takim czymś jest w firmie PAJDA na bieżąco
Pozdrawiam, jeżeli jeszcze masz jakieś pytania, postaram się odpowiedzieć |
|
|
|
|
Łukaszz
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WM
|
Wysłany:
Czw 18:47, 26 Lip 2007 PRZENIESIONY Nie 7:23, 29 Sty 2012 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
|
VOLVO189
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 1257 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MINSK MAZOWIECKI
|
Wysłany:
Pią 19:19, 05 Paź 2007 PRZENIESIONY Nie 7:23, 29 Sty 2012 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
|
LUKE
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek
|
Wysłany:
Nie 11:13, 17 Lut 2008 PRZENIESIONY Nie 7:24, 29 Sty 2012 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
|
dydekmen
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 40 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: nie pamietam
|
Wysłany:
Nie 18:05, 24 Lut 2008 PRZENIESIONY Nie 7:24, 29 Sty 2012 |
|
luke, widze że przyłapałeś "rekinka" a ogólnie to gdzie łapiesz te fotki bo widze ze duzo jest w tym tle fotek twojego autorstwa |
|
|
|
|
LUKE
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek
|
Wysłany:
Śro 18:36, 19 Mar 2008 PRZENIESIONY Nie 7:24, 29 Sty 2012 |
|
dydekmen napisał: |
luke, widze że przyłapałeś "rekinka" a ogólnie to gdzie łapiesz te fotki bo widze ze duzo jest w tym tle fotek twojego autorstwa |
Okolice Mińska Maz. czyli DK2 i DK50
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdjęcia nadesłane przez Michała - szefa Imperial |
|
|
|
|
Michał
Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 777 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
|
Wysłany:
Śro 20:18, 19 Mar 2008 PRZENIESIONY Nie 7:24, 29 Sty 2012 |
|
To jak to w końcu jest, obie firmy mają wspólnie 6 naczep do ciągania żywca, czy Marwer ma 6, a Imperial jakąś inną liczbę? |
|
|
|
|
dydekmen
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 40 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: nie pamietam
|
Wysłany:
Śro 20:58, 19 Mar 2008 PRZENIESIONY Nie 7:25, 29 Sty 2012 |
|
pierwsze widze Imperiala z żywcem zywcow wszystkich
jest 6 dwu i trzy pokladowe z Volvami 480 |
Ostatnio zmieniony przez dydekmen dnia Śro 20:59, 19 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Martin
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wronki
|
Wysłany:
Nie 17:27, 23 Mar 2008 PRZENIESIONY Nie 7:25, 29 Sty 2012 |
|
Widzę, że ta bała naczepa jest od Bardego Bresse z Francji. Prawdopodobnie w Polsce była przemalowywana, bo zamiast czarnych pasów miała czerwone. Różni się ona od pozostałych tym, że ma dodatkowo dzielony dach za siodłem. Te zdjęcia co przedstawił Luke to chyba w Rosji są robione, nie? |
Ostatnio zmieniony przez Martin dnia Nie 17:30, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
LUKE
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek
|
Wysłany:
Nie 17:46, 23 Mar 2008 PRZENIESIONY Nie 7:26, 29 Sty 2012 |
|
Przynajmniej jedno Volvo jeżdżące pod Imperial to 440 a nie 480.
A gdzie były fotki robione, to nie mam pojęcia. |
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|