FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 MARWER & IMPERIAL & LEMAR - Siedlce Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Iceman
Kierowca


Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rawa Mazowiecka

PostWysłany: Czw 16:54, 05 Lip 2007
PRZENIESIONY
Nie 7:22, 29 Sty 2012
Powrót do góry

Koledzy nie wiecie jak tam jest z przyjęciami? Pytam całościowo i o Imperial ale i o Marwera? Jeździmy z ojczulkiem w podwójnej ale rozglądamy się za czymś nowym, byłbym wdzięczny za wszelkie wypowiedzi w tym temacie.
Zobacz profil autora
Michał



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 17:28, 05 Lip 2007
PRZENIESIONY
Nie 7:22, 29 Sty 2012
Powrót do góry

Iceman napisał:
Koledzy nie wiecie jak tam jest z przyjęciami? Pytam całościowo i o Imperial ale i o Marwera? Jeździmy z ojczulkiem w podwójnej ale rozglądamy się za czymś nowym, byłbym wdzięczny za wszelkie wypowiedzi w tym temacie.


Służę radą, kolego Wink Możesz śmiało składać papiery do ojca, czyli do MARWERA. Tam już dowiesz się, czy dostajesz przydział do ojca, czy do syna, czyli do IMPERIALU. Z samym zatrudnieniem nie ma większych problemów, zresztą jak w prawie każdej firmie obecnie w Polsce Razz

Na początku w firmie przez ok. 3-4 tygodnie masz okres próbny, czyli jazda z kierowcą, po którym z reguły odziedziczasz sprzęt, a on dostaje nówkę. Może być też tak, że próbny okres odbywasz w MARWERZE, a potem dostajesz swoje auto w Imperialu. Po okresie próbnym, gdy śmigasz sam, dostajesz godziwe wynagrodzenie (przy 15000 km grubo ponad 5000 zł). W domu jesteś z reguły na weekend co dwa tygodnie, Moskwę robi się spokojnie w tydzień, natomiast zachód to jazda na tarczce + jakiś przerzut unijny, czyli ok 2-óch tygodni w trasie. Na wschodzie dalej jak na Moskwę teoretycznie się nie jeździ, choć mojemu znajomemu zdarzyo się pojechać 1000 km za nią, pod sam Ural.

Jeżeli chodzi o jakieś minusy w firmie, to największy jest chyba ten, że auto nie ma przestojów, robota cały czas się kręci, szefowie gonią, stąd przebiegi miesięczne ok. 15000 km w jednoosobowej obsadzie.

Pozdrawiam Wink
Zobacz profil autora
=]



Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:55, 05 Lip 2007
PRZENIESIONY
Nie 7:23, 29 Sty 2012
Powrót do góry

o widzę że ładne autka... naczepy też niczego sobie tylko że z chłodnią to troszke kijowo się jeździ... no ale kwestia przyzwyczajenia ;]
Zobacz profil autora
Mariusz
Kierowca


Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 1521
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ...Tam gdzie Dworek Piłsudskiego, gdzie Królewskie pije się...

PostWysłany: Czw 20:43, 05 Lip 2007
PRZENIESIONY
Nie 7:23, 29 Sty 2012
Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Iceman
Kierowca


Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rawa Mazowiecka

PostWysłany: Czw 20:51, 05 Lip 2007
PRZENIESIONY
Nie 7:23, 29 Sty 2012
Powrót do góry

Kolego a mogę wiedzieć skąd u Ciebie taka wiedza nt tej firmy, bo obserwując miejsce zamieszkania, jeśli się nie mylę - Toruń Very Happy to troszkę do Siedlec masz, czyżbyś miał tam wtykę w postaci jakiegoś kierowcy?
Widząc, że dysponujesz potężnym zastrzykiem informacji za przyzwoleniem jeszcze Cię wykorzystam Smile
Ja jeśli chodzi o Europę, to na razie tylko w swoje driverskie CV mogę wpisać Litwę, Łotwę, Estonię i Finlandię, no i troszkę Niemiec, no i okres tej jazdy nie jest tak długi jak sobie pracodawcy by życzyli. Bo ojczulek coś ostatnio strzela focha i twierdzi, że jemu w zupełności wystarczy krajówka i czy np byłaby opcja wskoczyć na dłuższe przeszkolenie z innym kierowcą do podwójnej?
Miałem okazję zamienić kiedyś parę słów z chłopakiem z tej firmy, to żeby nie skłamać na przyuczeniu stwierdził rzekomo spędził 7 m-cy ale szef powiedział: basta, i poszedł na swój, DAF 95XF Very Happy czy nadal te terminy tak wyglądają?
Bardzo dziękuję za wyczerpujące wypowiedzi, Bajo
Zobacz profil autora
Michał



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 21:58, 05 Lip 2007
PRZENIESIONY
Nie 7:23, 29 Sty 2012
Powrót do góry

Iceman napisał:
Kolego a mogę wiedzieć skąd u Ciebie taka wiedza nt tej firmy, bo obserwując miejsce zamieszkania, jeśli się nie mylę - Toruń Very Happy to troszkę do Siedlec masz, czyżbyś miał tam wtykę w postaci jakiegoś kierowcy?
Widząc, że dysponujesz potężnym zastrzykiem informacji za przyzwoleniem jeszcze Cię wykorzystam Smile
Ja jeśli chodzi o Europę, to na razie tylko w swoje driverskie CV mogę wpisać Litwę, Łotwę, Estonię i Finlandię, no i troszkę Niemiec, no i okres tej jazdy nie jest tak długi jak sobie pracodawcy by życzyli. Bo ojczulek coś ostatnio strzela focha i twierdzi, że jemu w zupełności wystarczy krajówka i czy np byłaby opcja wskoczyć na dłuższe przeszkolenie z innym kierowcą do podwójnej?
Miałem okazję zamienić kiedyś parę słów z chłopakiem z tej firmy, to żeby nie skłamać na przyuczeniu stwierdził rzekomo spędził 7 m-cy ale szef powiedział: basta, i poszedł na swój, DAF 95XF Very Happy czy nadal te terminy tak wyglądają?
Bardzo dziękuję za wyczerpujące wypowiedzi, Bajo


Można tak powiedzieć, że mam wtykę w postaci kierowcy Wink Jeżeli chodzi o przeszkolenie, mój znajomy miał 3 tygodnie, ponieważ już kiedyś latał na Moskwę, mówisz 7 miesięcy - jest to możliwe, wszystko możesz załatwić sobie u szefa, albo raczej odwrotnie, bo to on, na podstawie opinii doświadczonego i zaufanego kierowcy, decyduje, kiedy dać Ci auto. O dłuższych okresach przeszkolenia może powiedzieć Ci coś np. użytkownik W1 DAMIAN, który z takim czymś jest w firmie PAJDA na bieżąco Wink

Pozdrawiam, jeżeli jeszcze masz jakieś pytania, postaram się odpowiedzieć Smile
Zobacz profil autora
Łukaszz



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WM

PostWysłany: Czw 18:47, 26 Lip 2007
PRZENIESIONY
Nie 7:23, 29 Sty 2012
Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
VOLVO189



Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 1257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MINSK MAZOWIECKI

PostWysłany: Pią 19:19, 05 Paź 2007
PRZENIESIONY
Nie 7:23, 29 Sty 2012
Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
LUKE
Administrator


Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Nie 11:13, 17 Lut 2008
PRZENIESIONY
Nie 7:24, 29 Sty 2012
Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
dydekmen



Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: nie pamietam

PostWysłany: Nie 18:05, 24 Lut 2008
PRZENIESIONY
Nie 7:24, 29 Sty 2012
Powrót do góry

luke, widze że przyłapałeś "rekinka" a ogólnie to gdzie łapiesz te fotki bo widze ze duzo jest w tym tle fotek twojego autorstwa
Zobacz profil autora
LUKE
Administrator


Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Śro 18:36, 19 Mar 2008
PRZENIESIONY
Nie 7:24, 29 Sty 2012
Powrót do góry

dydekmen napisał:
luke, widze że przyłapałeś "rekinka" a ogólnie to gdzie łapiesz te fotki bo widze ze duzo jest w tym tle fotek twojego autorstwa


Okolice Mińska Maz. czyli DK2 i DK50 Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zdjęcia nadesłane przez Michała - szefa Imperial
Zobacz profil autora
Michał



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 20:18, 19 Mar 2008
PRZENIESIONY
Nie 7:24, 29 Sty 2012
Powrót do góry

To jak to w końcu jest, obie firmy mają wspólnie 6 naczep do ciągania żywca, czy Marwer ma 6, a Imperial jakąś inną liczbę?
Zobacz profil autora
dydekmen



Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: nie pamietam

PostWysłany: Śro 20:58, 19 Mar 2008
PRZENIESIONY
Nie 7:25, 29 Sty 2012
Powrót do góry

pierwsze widze Imperiala z żywcem Very Happy zywcow wszystkich
jest 6 dwu i trzy pokladowe z Volvami 480


Ostatnio zmieniony przez dydekmen dnia Śro 20:59, 19 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Martin



Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wronki

PostWysłany: Nie 17:27, 23 Mar 2008
PRZENIESIONY
Nie 7:25, 29 Sty 2012
Powrót do góry

Widzę, że ta bała naczepa jest od Bardego Bresse z Francji. Prawdopodobnie w Polsce była przemalowywana, bo zamiast czarnych pasów miała czerwone. Różni się ona od pozostałych tym, że ma dodatkowo dzielony dach za siodłem. Te zdjęcia co przedstawił Luke to chyba w Rosji są robione, nie?


Ostatnio zmieniony przez Martin dnia Nie 17:30, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
LUKE
Administrator


Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Nie 17:46, 23 Mar 2008
PRZENIESIONY
Nie 7:26, 29 Sty 2012
Powrót do góry

Przynajmniej jedno Volvo jeżdżące pod Imperial to 440 a nie 480.
A gdzie były fotki robione, to nie mam pojęcia.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin