FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 PANAS TRANSPORT - Zwierzyniec k/Zamościa Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
KANAR
Kierowca


Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ..::Z-A-M-O-Ś-Ć::.. / Łabuńki

PostWysłany: Czw 18:58, 06 Wrz 2007 Powrót do góry

I coś dla odświeżenia tematu o firmie PANAS Smile Zdjęcia trochę stare bo z wakacji ale nie mogłem wcześniej wrzucić bo miałem neta takiego trochę nie teges... Confused

Zdjęcia robione na bazie w Sitańcu na tz. "Rumacie" podczas przeładunku koparki Smile zdjęcia nie są super jakości.

Zdjęcia "grupowe": Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Zdjęcia pojedyńczych ciężarówek i ładunków na naczepach Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

I fotki "lokomotywy" Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Najnowsze nabytki firmy PANAS: Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
LUKE
Administrator


Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Pon 16:52, 17 Wrz 2007 Powrót do góry

W wakacyjnym numerze miesięcznika CIĘŻARÓWKI ukazał sie artykuł o tej firmie. Przeczytałem go i mogę powiedzieć że jest ciekawy Smile

    Mocarze z Zamościa

    Przewóz ładunków ponadgabarytowych nie należy na pewno do najłatwiejszych segmentów rynku transportowego. Jednak jak pokazuje przykład firmy Panas Transport z Zamościa, działalność taka może przynosić zyski i przyczyniać się do ciągłego rozwoju przedsiębiorstwa.


    Początki firmy przypadają na rok 1997. Po prawdzie jednak, jej właściciel Przemysław Panas już kilka lat wcześniej działał w branży transportowej. Pracował jako kierowca ciężarówki w różnych przedsiębiorstwach. W pewnym momencie zdecydował się samemu spróbować sił i założyć własną firmę. Wbrew pozorom nie wybrał najbardziej popularnego i masowego transportu ładunków, ale dużo bardziej skomplikowane i niełatwe przewozy ponadnormatywne.
    – W czasach, gdy zaczynałem działalność, rynek tego typu przewozów był w powijakach. Wprawdzie było kilka firm, które świadczyły takie usługi, ale po tej stronie Wisły zdecydowanie ich brakowało. Postanowiłem więc wejść w tą specjalizację i dzisiaj z perspektywy lat nie żałuję tej decyzji – mówi Przemysław Panas.

    Mocny tabor
    Pierwszym zestawem, który kupiła firma, było Renault Magnum z naczepą typu jumbo. Jednak wzrastające potrzeby rynku i liczba zleceń sprawiły, że kolejnych ciągników i naczep szybko przybywało. Później tabor firmy Panas Transport wzbogacił się o ciężarówki Iveco oraz Volvo FH. Obecnie firma użytkuje praktycznie tylko pojazdy tej drugiej marki. Są to auta nowe z silnikami o mocy przynajmniej 500 koni mechanicznych, trzyosiowe, z kabinami Globetrotter, spełniające normy Euro 3 i Euro 5. Są one ponadto wyposażone w system GPS przekazujący dokładne informacje o aktualnym położeniu samochodu. Obecnie tabor firmy składa się z ponad dwudziestu zestawów, choć w najbliższym czasie odbierane będą kolejne samochody.
    We flocie Panas Transport znajduje się bardzo ciekawy ciągnik typu FH 16 z silnikiem o mocy 610 KM w malowaniu stylizowanym na parowóz. To swoisty ukłon w stronę ojca właściciela firmy, który przez lata pracował jako maszynista. Nie mniej ważne są jednak naczepy, których używa się do przewozu niestandardowych ładunków. Firma bazuje na specjalistycznych i najnowocześniejszych pojazdach takich producentów jak niemiecki Goldhofer, holenderski Nooteboom i belgijski Faymoville. Mają one przeważnie od kilku do kilkunastu osi, z których część jest skrętna, obniżane pokłady i inne nowoczesne rozwiązania pozwalające przewozić nietypowe ładunki o masie całkowitej przekraczającej 100 ton. Niektóre naczepy rozciągają się nawet do 40 metrów długości.
    – Każda z używanych przez nas naczep ma inne zastosowanie. Do niedawna byliśmy monopolistą w przewozach kompletnych pojazdów szynowych. Obecnie czekamy na odbiór kolejnej naczepy specjalistycznej służącej do tego typu transportu. Naczepa ta otworzy przed nami znacznie większe możliwości niż dotychczas – informuje Robert Czajka, specjalista ds. techniczno-prawnego utrzymania taboru Panas Transport.

    Bez granic
    Szeroka gama posiadanych przez firmę zezwoleń, certyfikatów i licencji pozwala na wykonywanie usług transportowych na terenie całej Europy, od Skandynawii po Bałkany i Turcję, od Wysp Brytyjskich po Kaukaz, a nawet w Azji. Oczywiście Panas Transport świadczy też krajowe przewozy ładunków ponadnormatywnych. Rocznie pojazdy firmy przejeżdżają grubo ponad 2 miliony kilometrów.
    Do przewożonych najczęściej ładunków należą maszyny budowlane i rolnicze, transformatory, zbiorniki, elementy konstrukcji budowlanych i maszyn, dźwigi i suwnice, samoloty, wagony kolejowe, a nawet całe linie produkcyjne. Najczęstszymi klientami Panas Transport są firmy budowlane, zakłady komunikacji miejskiej, firmy sektora kolejowego, stocznie, muzea, browary, elektrownie i zakłady przemysłowe.
    W historii przedsiębiorstwa zdarzyło się kilka charakterystycznych zleceń, które na długo pozostaną w pamięci pracowników. Niewątpliwie należy do nich transport słynnego czołgu Rudy 102, luksusowego jachtu wartego milion dolarów, pomnika hetmana Jana Zamoyskiego czy jednego z rządowych samolotów typu Jak-40. Firma ma na koncie również przewóz drogą lądową największego w Polsce zbiornika, który przy długości 28 metrów miał średnicę 8,2 m.

    Nocna jazda
    Każdy przewóz ładunków ponadnormatywnych to skomplikowane przedsięwzięcie logistyczne, które wymaga zaangażowania zespołu ludzi, którzy muszą ze sobą współpracować. Oprócz sprzętu transportowego bardzo ważną rolę pełnią samochody pilotujące. Aby działania firmy były szybsze we flocie znajdują się także dwa samoloty służące szybkiemu przemieszczaniu się. Przydają się one szczególnie przy uzyskiwaniu pozwoleń i zdobywaniu innych potrzebnych dokumentów.
    – Najpierw trzeba dokładnie zaplanować trasę przejazdu i dobrać sprzęt, który posłuży do przewiezienia danego ładunku. Wbrew pozorom problemem nie jest waga, ale przede wszystkim długość, wysokość lub szerokość ładunku. Najtrudniejsze do pokonania są ronda, skrzyżowania i zakręty. Bardzo często konieczne jest podnoszenie trakcji elektrycznych czy też demontaż oznakowania. W tym transporcie liczą się dosłownie centymetry i często zdarza się, że przy przejeżdżaniu pod wiaduktem trzeba spuszczać powietrze z opon i poduszek naczepy. Czasem można w ciągu jednej nocy przejechać zaledwie 20 kilometrów – wyjaśnia Robert Czajka.

    Nieżyciowe przepisy
    Na terenie Europy transport towarów wielkogabarytowych jest znacznie prostszy. Sprzyjają mu odpowiednio wyprofilowane zakręty, właściwie zbudowane ronda, drogi, a także to, co najważniejsze – proste i jasne procedury uzyskiwania pozwoleń na przejazd.
    – Niestety polskie drogi nie są przystosowane do wożenia ładunków ponadnormatywnych. Naszą zmorą są jednak nie tylko źle zbudowane ronda i zakręty, ale przede wszystkim nieżyciowe przepisy i nieudolni urzędnicy. Jako jedyni w Unii Europejskiej jesteśmy zobowiązani do wożenia ze sobą oryginalnych zezwoleń na przewóz, a uzyskanie tych dokumentów graniczy często z cudem. Zamiast pomagać przewoźnikom takim jak my, państwo mnoży trudności i spowalnia transport, a przecież dziś czas jest jedną z najważniejszych wartości – skarży się Przemysław Panas.
    Pomimo wielokrotnie wysyłanych pism, interwencji na najwyższych szczeblach oraz poruszaniu tej kwestii na forum ZMPD sytuacja nie zmienia się od wielu lat.
    Choć przepisy i urzędnicy nie ułatwiają działalności, w Panas Transport ze spokojem patrzy się w przyszłość.
    – Gospodarka się rozwija, firmy są coraz bogatsze i nieustannie potrzebują nowych urządzeń, które trzeba będzie przewieźć. Myślę, że ta korzystna koniunktura utrzyma się przez kilka najbliższych lat i będzie się przyczyniać do rozwoju naszej firmy. Mam też nadzieję, że znaczny wzrost liczby przewozów ładunków ponadnormatywnych zmusi urzędników do szybszego działania i uproszczenia procedur – podsumowuje Przemysław Panas.

    (C) Miesięcznik "Ciężarówki" Lipiec-Sierpień 2007.
Zobacz profil autora
KANAR
Kierowca


Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ..::Z-A-M-O-Ś-Ć::.. / Łabuńki

PostWysłany: Pon 17:28, 17 Wrz 2007 Powrót do góry

Ten artykuł też mnie zaciekawił Very Happy Dowiedziałem sie nawet paru spraw o których jeszcze nie słyszałem Smile A co do tego co zacytowałem, jest to niestety święta prawda.... sam o tym dużo słyszałem i nawet mój szwagier miał ostatnio małe problemy, które w pewnym stopniu przyczyniły sie do tego ze nie pojechałem w traske Exclamation

Cytat:
Nieżyciowe przepisy
Na terenie Europy transport towarów wielkogabarytowych jest znacznie prostszy. Sprzyjają mu odpowiednio wyprofilowane zakręty, właściwie zbudowane ronda, drogi, a także to, co najważniejsze – proste i jasne procedury uzyskiwania pozwoleń na przejazd.
– Niestety polskie drogi nie są przystosowane do wożenia ładunków ponadnormatywnych. Naszą zmorą są jednak nie tylko źle zbudowane ronda i zakręty, ale przede wszystkim nieżyciowe przepisy i nieudolni urzędnicy. Jako jedyni w Unii Europejskiej jesteśmy zobowiązani do wożenia ze sobą oryginalnych zezwoleń na przewóz, a uzyskanie tych dokumentów graniczy często z cudem. Zamiast pomagać przewoźnikom takim jak my, państwo mnoży trudności i spowalnia transport, a przecież dziś czas jest jedną z najważniejszych wartości – skarży się Przemysław Panas.
Pomimo wielokrotnie wysyłanych pism, interwencji na najwyższych szczeblach oraz poruszaniu tej kwestii na forum ZMPD sytuacja nie zmienia się od wielu lat.
Choć przepisy i urzędnicy nie ułatwiają działalności, w Panas Transport ze spokojem patrzy się w przyszłość.
Zobacz profil autora
Sadam



Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 17:48, 17 Wrz 2007 Powrót do góry

No nie powiem artykul bardzo ciekawy. I przedstawia to co meczy caly transport a z tego co widze "gabaryty" najbardziej czyli glupote polskich ustawodawcow Exclamation
Zobacz profil autora
KANAR
Kierowca


Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ..::Z-A-M-O-Ś-Ć::.. / Łabuńki

PostWysłany: Pon 18:23, 08 Paź 2007 Powrót do góry

Iveco Stralis "PANAS" (fotka robiona na bazie w Sitańcu ale niestety telefonem Neutral )
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Z tego co mi wiadomo w Panasie są 3 takie Iveca jedno białe i dwa czerwone. To co zdjęcie jest wyżej jak sie nie myle ma 430 kucy albo coś koło tego Razz
Zobacz profil autora
KANAR
Kierowca


Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ..::Z-A-M-O-Ś-Ć::.. / Łabuńki

PostWysłany: Sob 20:09, 17 Lis 2007 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio rozmawiałem ze szwagrem i mówił że Tabor Panasa wzbogacił sie ostatnio chyba o 4 Volva FH Euro 5 i po nowym roku ma przyjść naczepa do przewozu tramwajów a do tego Volvo w wersji biurowej (czy jakoś tak wiecie zamiast dolnego łóżka stoliczek i takie siedzenia Razz ) i jeszcze kilka nowych aut. Mówił mi też ze firma sprzedała starą Scanie i Iveco ale nie wiem czy wszystkie czy tylko jedno... wymienili także silnik w Volvie FH16 na całkiem nowy ponieważ były z nim trochę problemy ;/ ale miejmy nadzieje ze po wymianie będzie wszystko okej Smile Ostatnio jak byłem na bazie stały też dwie nowe naczepy, ale zdjęć niestety nie mam Confused

I tak na marginesie mogę sie pochwalić ze mój szwagier przeleciał sie z szefem jego prywatnym samolotem Very Happy ale niestety musieli lądować bo była zła pogoda Confused i długo sobie nie polatał Very Happy
Zobacz profil autora
LUKE
Administrator


Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Sob 21:03, 17 Lis 2007 Powrót do góry

Podobają mi sie auta w firmie Panas, w dodatku większość w jednakowych kolorach i jednej marki. Ta lokomotywa nie leży mi za bardzo ale cóż poradzić. Co do płacy to chyba też nie musi być źle skoro kierowcy nie ociekają i nic złego na temat tej firmy nie słychać Razz

Sporo tych aut można spotkać na DK17 pomiędzy Lublinem a Warszawa, ostatnio często jeżdżę w te rejony i mijam autka z tej firmy.

KANAR, mam do Ciebie prośbę, jakbyś wiedział o jakimś transporcie gabarytu, wykonywanym prze PANAS-y przez Warszawę daj znak co? chętnie byśmy coś pofocili Smile
Zobacz profil autora
KANAR
Kierowca


Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ..::Z-A-M-O-Ś-Ć::.. / Łabuńki

PostWysłany: Sob 21:17, 17 Lis 2007 Powrót do góry

Okej postaram sie zwąchać sprawe i jak coś to dam znać Smile

A i jeszcze zapomniałem dodać ze firma prawdopodobnie kupiła używane Volvo z Danii, co i jak i jakie nic nie wiem bo szwagier sam dobrze nie wiedział... Prawdopodobnie ma ono kolor czerwony bardziej jaskrawy od tego koloru w jaki są wymalowane wszystkie Volva Smile
Gdzieś na dniach mam zamiar wybrać sie na baze więc może dostarczę troche nowych fotek Smile
Zobacz profil autora
Mirek.
Kierowca


Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość/Sitaniec

PostWysłany: Nie 18:00, 18 Lis 2007 Powrót do góry

Firma dosyć dobrze mi znana, tak się składa że akurat moi dobrzy znajomi są mechanikami u Panasa a baza na której stacjonuje tabor w lini prostej jest pół kilometra odemnie.

W ostatnim czasie sporym ździwieniem było to, gdy Kanar mi powiedział że do firmy zostało kupione używane Volvo z Dani. Nigdy wcześniej bym nie pomyślał że Przemysław Panas może zakupić jakieś używane auto na dzień dzisiejszy do firmy.

Co do taboru to niedawno było wiadome w firmie że szesnastka jest pierwszą i ostatnią w firmie a teraz bendą kupowane tylko FH 520. Takie rozmowy były przynajmniej w tamtym roku ale jak będzie...czas pokaże.

Wielu ludziom malowanie szesnastki Panasa jest przepiękne i cudowne, dla mnie szczerze mówiąc jest ono "ni jakie".

Zamiast kupować awionetki można było przeznaczyć większe środki na wizerunek tego jedynego w firmie auta Cool

Ale to jest tylko i wyłącznie moje zdanie.
Zobacz profil autora
Michał



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 21:47, 18 Lis 2007 Powrót do góry

Nie wiem, czy widzieliście, ale w listopadowym numerze TRAILER MAGAZINE jest artykuł o transporcie śmigłowca prezydenckiego przez firmę PANAS.

Jeżeli ktoś ma ten numer w domu, to niech się wysili i zamieści go tutaj Razz
Zobacz profil autora
KANAR
Kierowca


Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ..::Z-A-M-O-Ś-Ć::.. / Łabuńki

PostWysłany: Nie 21:59, 18 Lis 2007 Powrót do góry

Dla tych co nie maja TRAILER MAGAZINE w domu to mogą obczajać ten artykuł na [link widoczny dla zalogowanych] w dziale ciekawostki Smile
Zobacz profil autora
LUKE
Administrator


Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Nie 22:09, 18 Lis 2007 Powrót do góry

Można też przeczytać o tym [link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
KANAR
Kierowca


Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ..::Z-A-M-O-Ś-Ć::.. / Łabuńki

PostWysłany: Śro 21:21, 28 Lis 2007 Powrót do góry

Witam!! Wczoraj miałem przyjemność odwiedzić biuro PANAS TRANSPORT gdzie zostałem bardzo miło przyjęty przez osoby tam pracujące jak i przez samego szefa Razz
W związku z tym dostałem od firmy parę gadżetów a o to i one Cool
Arrow Na początek zimy co by mi nie było zimno cieplutki polarek z logiem firmy Razz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Arrow T-shirt
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Arrow Podstawka na telefon & terminarz Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]
Arrow A tu już w podstawka z telefonem a na tapecie oczywiście firmowe Volvo Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

W związku z wizyta dowiedziałem sie też paru rzeczy na temat firmy Smile

Arrow Tabor Panas Transport liczy obecnie ok 20 zestawów: ciągnik siodłowy (1xIveco Stralis 430 6x2, reszta to Volvo Fh + 1xFH 16) + naczepa niskopodwoziowa, w czego skład wchodzą trzy naczepy typu TIEFFBET ( 2xGooldhofer i 1xFaymonville) [link widoczny dla zalogowanych] pozostałe naczepy są typu SEMI (Faymonville, Goldhofer, Noteboom) [link widoczny dla zalogowanych] różniące sie jedynie liczba osi i liczba osi skrętnych hydraulicznie. 4 najnowsze Volva FH posiadają emisje spalin EURO 5 i w najbliższym czasie ma przyjść do firmy piąte Volvo FH 520 6x4 E5 + naczepa niskopodwoziowa (Faymonville) przystosowana do przewozu tramwajów, (Samochód już czeka w salonie na wszelkie formalności i wkrótce zobaczymy go w akcji, oczywiście fotki dodam jak tylko pojawi sie on w ZMC Razz ). Najstarszym pojazdem w Panasie jest Iveco Stralis które pochodzi z 2002 roku Smile

Arrow Praca związana z gabarytami wymaga też pojazdów pilotujących przewożone ładunki do czego służą 4 samochody osobowe 2xCitroen Berlingo 1xFiat Ulysse i na Niemieckie drogi Volkswagen Transporter T5 w pełni zautomatyzowany spełniający normy "bf3", również pilot VW przeszedł specjalne kursy które odbywają sie tylko w Niemczech.

Arrow W planach firmy na przyszły rok jest zakup SCANII R620 8x4 wraz z naczepą ośmio osiową Faymonville która będzie mogła przewozić ładunki o masie ok 150 ton.

Jak na razie tyle nowych informacji. Wraz z upływem czasu będe zamieszczał same newsy związane z firmą Smile

Arrow Fotki przedstawiające samochód pilotujący VW T5, Volvo FH i FH 16 podczas transportu zbiornikow ( prawdopodobnie do suszenia cegieł ) z okolic Ortenberu do miejscowości w okolicach Olsztyna. Długość zestawu (Fh16) to ok 36 metrów a waga jednego pieca wynosi ok 40 ton.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Fotki zdobyte dzięki uprzejmości kolegi który widział ciężarówki na parkingu pod granica PL-D

Fotki z ostatniej wizyty na bazie w Sitańcu:
ArrowVolvo FH 520
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ArrowVolvo FH 500
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

© Kanar, dwie fotki do przedstawienia naczep pochodza z [link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Michał



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 21:57, 28 Lis 2007 Powrót do góry

Dużo ciekawych informacji na temat firmy nam dałeś, Kanar. Z niecierpliwością czekam na Scanię R620 w barwach PANASU, bo z Volvem FH16 generalnie szału nie zrobili ...
Zobacz profil autora
Mariusz
Kierowca


Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 1521
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ...Tam gdzie Dworek Piłsudskiego, gdzie Królewskie pije się...

PostWysłany: Czw 17:02, 29 Lis 2007 Powrót do góry

Kanar, brawo dla Ciebie za to, że się postarałeś i poleciałeś na firme Very Happy Wg. mnie Panas to przodująca firma ze specjalizacją do przewożenia ładunków o większej masie i wymiarach. Imponujący też, jest ich tabor, choć szkoda, że są to Volvo. Mam nadzieje, że Przygoda ze Scanią nie skończy sie tylko na jej kupnie lecz także na pięknych modyfikacjach Wink Z tego co widać, szef firmy ma głowę na karku i daleko zajdzie z taką polityką.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin