VOLVO189
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 1257 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MINSK MAZOWIECKI
|
Wysłany:
Wto 17:09, 16 Lut 2016 |
|
Firma
TransCargo zostało założone przez trzech wspólników w 1994 roku. Wszyscy trzej założyciele posiadali olbrzymie doświadczenie i wiedzę w dziedzinie transportu i mieli wizję stworzenia przedsiębiorstwa opartego na nowoczesnych metodach zarządzania i marketingu.
Przy niewątpliwym udziale i pomocy całego doświadczonego personelu, wizja ta została zrealizowana. Od momentu powstania można zaobserwować stabilny i nieprzerwany rozwój firmy uwidaczniający się w powstaniu nowych oddziałów , zwiększaniu ilości zatrudnionych pracowników i wykorzystywanego taboru, ciągłym poszerzaniu wachlarza świadczonych usług transportowych i ekspansji na nowe kierunki spedycyjne.
Pierwsze lata TransCargo to głównie transporty pomiędzy Danią i Polską (co do dzisiaj stanowi główny kierunek spedycyjny), później pomiędzy Danią i całą Europą Środkowo-Wschodnią, a obecnie sieć połączeń obejmuje już całą Europę.
Obecnie TransCargo to zgrany zespół składający się z ponad 80 pracowników zatrudnionych w 8 oddziałach firmy, własne terminale przeładunkowe , własny tabor składający sie z ponad 350 naczep oraz niezliczona ilość współpracujących przewoźników, realizujący setki tysięcy transportów w każdym roku.
Usługi
TransCargo świadczy pełen zakres usług transportowych i spedycyjnych, oferując swoim klientom m.in.:
całopojazdowe, częściowe i drobnicowe transporty w kontrolowanej temperaturze (towary mrożone, schłodzone i do grzania) na naczepach typu chłodnia , w tym wyposażonych w podwójne osobne przedziały ładunkowe;
całopojazdowe, częściowe i drobnicowe transporty na naczepach plandekowych typu firana i naczepa skrzyniowa;
transport odzieży na wisząco;
transport ładunków ponadgabarytowych;
usługi konsultingowe w zakresie spedycji;
usługi przeładunkowe, konfekcjonowania i magazynowania;
usługi agencji celnej;
magazyn celny
skład celny publiczny
Bardzo istotną dla nas sprawą jest to, abywszystkie przewożone ładunki mogły być przewożone jako ładunki całopojazdowe, częściowe i drobnicowe.
TransCargo zapewnia swoim klientom niezwykle krótkie terminy dostaw, które dotyczą zarówno ładunków całopojazdowych , jak i ładunków drobnicowych , w tym wysyłanych poprzez regularne , liniowe serwisy drobnicowe.
Tabor
TransCargo dysponuje flotą własnych naczep składającą sie z ponad 350 jednostek. Wszystkie naczepy są w bardzo dobrym stanie technicznym (nie starsze niż 4 lata). Pośród tych naczep możemy wyróżnić:
naczepy chłodnicze (chłodnie)
naczepy plandekowe skrzyniowe (burtowe)
naczepy plandekowe kurtynowe (firany)
Wszystkie naczepy są wyposażone w system satelitarnego pozycjonowania GPS, pozwalający na lokalizację naczep w każdym momencie, a przy naczepach chłodniczych dodatkowo zapewnia ochronę ładunku poprzez kontrolę utrzymywanej temeperatury w komorze ładunkowej oraz rejestrację każdego otwarcia komory ładunkowej.
Chrakterystyczną cechą systemu spedycyjnego stworzonego przez TransCargo jest pełna niezależność naczep od ciągników siodłowych. TransCargo było pionierem wprowadzenia tzw. „lose trailer system” . Taki system pracy pozwala na niezwykle elastyczne dopasowywanie się do potrzeb klientów , organizowanie dostaw w systemach „just in time”oraz lepsze wykorzystanie potencjału używanych ciągników siodłowych – poprzez wysyłanie samych naczep przeprawami promowymi.
Elastyczność tego systemu uwidacznia sie najpełniej w możliwości bardzo szybkiej zamiany ciagników w przypadku awarii i dalszego kontynuowania podróży , a także w przypadku organizacji dostaw ekspresowych, gdzie poprzez zamianę ciagników siodłowych uzyskujemy możliwość nieprzerwanego kontynuowania podróży w zgodzie z przepisami o czasie pracy kierowców (co nie byłoby możliwe do zrealizowania przy ciągniku z jednym kierowcą).
Każdy z oddziałów TransCargo dysponuje możliwościami przeładunku towarów w swoich lub podnajętych magazynach przeładunkowych. Terminal przeładunkowy w Padborgu (magazyny centralne TransCargo) dodatkowo świadczy usługi w zakresie przepakowywania, konfekcjonowania, składowania długoterminowego oraz znakowania i sortowania towarów . Podobne usługi realizuje także terminal przeładunkowy w Łodzi.
KIERUNKI
Od momentu utworzenia firmy w 1994 roku, głównym obszarem zainteresowania TransCargo były transport pomiędzy Danią i Polską. Do chwili obecnej jest to sztandarowy kierunek, który odgrywa znaczącą rolę w obrotach firmy. Bardzo szybko firma TransCargo dała sie poznać jako specjalista w transportach nie tylko do Polski , ale do całej Europy Środkowo-Wschodniej.
Panujące w Polsce i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej skomplikowane procedury celne i pokutująca w wielu miejscach mentalność z poprzedniego ustroju były barierą nie do przejścia dla wielu innych spedytorów, ale nie dla TransCargo. TransCargo znakomicie znało i przystosowało sie do warunków, które zaszły po zmianach ustrojowych po upadku muru berlińskiego.
TransCargo nie ograniczało się jednak tylko do transportów pomiędzy Danią i Europą Środkowo-Wschodnią. Od wielu lat firma TransCargo realizowała regularne transporty do Grecji i krajow bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia), a otwarcie granic, które dokonało się podczas poszerzenia Unii Europejskiej o nowe kraje członkowskie w 2004 roku, spowodowało ,że charakterystyczne naczepy z logo TransCargo są bardzo często spotykane w krajach Europy Zachodniej i całej Skandynawii.
Nasze olbrzymie doświadczenie w Europie Wschodniej i nasze zainteresowanie kierunkami zachodnimi, które nastąpiło po rozszerzeniu Unii Europejskiej spowodowało,że firma TransCargo jest pewnego rodzaju klamrą spinającą Wschód z Zachodem.
FOTO
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
|