|
Autor |
Wiadomość |
xkierowcax2
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok. Łomży (BLM)
|
Wysłany:
Śro 13:20, 30 Maj 2012 |
|
Tak mamy CB do podłokietnika zamontowane |
|
|
|
|
|
|
Maacul
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 22:08, 30 Maj 2012 |
|
Volvo V40 1.9 116KM
Samochód kupiliśmy półtora roku temu od pierwszego właściciela, który zakupił go w polskim salonie w Szczecinie. Uważam, że zakup był na prawdę strzałem w dziesiątkę ze względu na cenę oraz stan auta. Od momentu zakupu wymienialiśmy parę amortyzatorów z przodu (ah te nasze drogi), klamkę kierowcy (urwała się) oraz linkę ręcznego. Jak na półtora roku czynnej eksploatacji i 15 000km myślę, że nie jest źle. Jedyny minus auta to jego wysokość, a bardziej "niskość", strasznie trzeba uważać, żeby nie zostawić osłony pod silnikiem na dziurach. Jak na razie nie zawiodłem się na szwedzkiej motoryzacji, mam nadzieję że tak zostanie.
Dane:
Marka - Volvo
Model - V40
Rok prod. - 2003
Poj. silnika - 1.9 Diesel
Moc silnika - 116KM
Przebieg - 180 000km
Wyposażenie:
- system zabezpieczeń bocznych (SIPS)
- kontrolowane strefy zgniotu
- lusterka elektrycznie regulowane i podgrzewane w kolorze nadwozia
- felgi aluminiowe
- boczne światła pozycyjne w zderzakach
- WHIPS system
- szyby przednie elektrycznie sterowane
- mechaniczne napinacze pasów bezpieczeństwa
- 6x AirBag
- skórzane koło kierownicy
- komputer pokładowy
- Klimatyzacja
- Światła przeciwmgielne przednie
- Kontrola poślizgu DSA
- Wycieraczki i spryskiwacze reflektorów
- Podłokietnik między przednimi fotelami
- chrom pakiet
- ksenony
<center>[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]</center> |
|
|
|
|
lukasz531
Kierowca
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 370 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 19:00, 31 Maj 2012 |
|
jasna tapicerka to jest to ale za bardzo się rozpisałeś z opisem bo diesel nie miał montowanego DSA w ogóle. Jeżeli masz DSA to masz przycisk na konsoli tak jak u mnie na przykład I w sumie dobrze że nie masz bo on tylko paliwo odcina jak się koła zaczynają ślizgać i auto na 1 i 2gim biegu jest słabsze więc to pierwsza rzecz, którą wyłączam po wejsciu do auta.
Poza tym standardowym wyposażeniem w polifcie jest:
kontrolowane strefy zgniotu (takich rzeczy to chyba tylko w dużym fiacie nie ma), lusterka oczywiście w standardzie były takie, obrysówki też standard, elektryczne szyby z przodu też standard, napinacze standard, skóra na kierownicy standard, komputer standard, podłokietnik standard W pakiecie "amelinium" gałka zmiany biegów powinna być jasna.
Troche biedna wersja bo w sumie tylko klimatronic ma w środku, a xenony oryginalne? Zapomniałeś dopisać że masz tempomat.
Ile płaciłeś za amortyzatory bo mnie też wymiana czeka? A, i tyka ci też to ten badziew z kontrolką od zapinania pasów koło lampki na podsufitce?
I jak byś kiedyś chciał dywaniki gumowe kupic to nie kupuj oryginalnych bo wcale nie są takie dobre. |
Ostatnio zmieniony przez lukasz531 dnia Czw 19:06, 31 Maj 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Maacul
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 20:52, 31 Maj 2012 |
|
Fakt, z DSA mój błąd Tempomat oczywiście jest, jeśli chodzi o chrom pakiet to nie w każdym gałka zmiany biegów jest jasna, o dodatkowym pakiecie świadczą klamki i listwa na klapie bagażnika. Xenony fabryczne, amortyzatory 350zł/sztuka, lampka od pasów tez cyka. Mimo wszystko, lepsze jest dyskretne Volvoskie cykanie, niż przykładowo irytujące fiatowskie piszczenie. Dywany gumowe są jeszcze po poprzednim właścicielu, nie wiem czy oryginał, ale strasznie sztywne do wyjmowania... |
|
|
|
|
lukasz531
Kierowca
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 370 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 22:08, 31 Maj 2012 |
|
Z DSA nie problem się pomylić, co wejdzie się na aukcję to handlarzyny piszą że auto ma DSA albo ESP albo ASR chrom pakiet mi sie podoba ale do czarnego niestety nie pasuje ;/ Z tą gałką to nie wiem ale z tego co się orientuję to z pakietem alu w środku gałka jest też alu. Bo tu są pakiety, chrom czyli na zewnątrz oraz alu, jakies drzewo palone czy cos i normalne czyli we wnętrzu niezależne od siebie . A może ktoś zmienił bo się szybko wyciera (u mnie jest oryginalna i juz niezbyt ładnie wygląda). No cykanie mi nie przeszkadza ale pasażerów denerwuje niestety, juz myślałem żeby to jakos uciszyć ale to grubsza zabawa. Jak masz xenony to uważaj na nie bo zamiennik zwykłej lampy depo kosztuje 600zł za komplet więc strach zapytać ile xenon ale i tak fajna sprawa, juz zwykłe lampy świeca dobrze to xenon musi być super Sporo za amortyzatory, ale cóż poradzić. Zdjęcie w podpisie to twoje? jakie kierunki obsługujesz i jakie granice przekraczasz? |
Ostatnio zmieniony przez lukasz531 dnia Czw 22:12, 31 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Maacul
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 22:13, 31 Maj 2012 |
|
lukasz531 napisał: |
Zdjęcie w podpisie to twoje? jakie kierunki obsługujesz i jakie granice przekraczasz? |
Tak, zdjęcie moje Kierunki wschodnie, granice to zazwyczaj Kotłovka, Privałka, Bobry i Kuźnica, ale chyba z tym byśmy musieli sie przenieść do innego tematu, bo zaraz zieloni wpadną z warnami |
|
|
|
|
Tomek-tcz
Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 172 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tczew
|
Wysłany:
Pią 10:29, 01 Cze 2012 |
|
To może i ja pokażę czy mam okazję jeździć po Audi , a jest to :
Marka: BMW
Model: E34 524 Td 115 km
Rok produkcji: 1989
Silnik: 2,4 Td
Przebieg: 323 tys. km.
Wyposażenie:
*4el szyby
*el szyberdach
*el lusterka
*centralny zamek
*tempomat
i to chyba było by na tyle ..
Zdjęcia:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
|
lukasz531
Kierowca
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 370 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 10:51, 01 Cze 2012 |
|
niezły felunek. A z środka masz zdjęcia? |
|
|
|
|
Łukaszbp
Kierowca
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 1196 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska (LB)
|
Wysłany:
Nie 9:40, 03 Cze 2012 |
|
Osobiście spotkałem się z opiniami, że najgorszy rodzaj silnika. Możesz odnieść się jakoś do tych opinii co napisałem?
Jest to prawdą, czy kolejnym stereotypem wyssanym z palca?
No cóż bardzo choruję na ten model, ale raczej z silnikiem benzynowym i z większym zapasem mocy. Możesz napisać na co zwrócić uwagę przy zakupie? Czego unikać itd?
Co do twojego pojazdu widać, że jest bardzo zadbany egzemplarz. Felga z "parapetem" poprawia wygląd Bawarki.
Powodzenia i miliona kilometrów. |
|
|
|
|
Tomek-tcz
Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 172 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tczew
|
Wysłany:
Nie 11:29, 03 Cze 2012 |
|
To jest właśnie jeden z najbardziej udanych silników diesla które to BMW wkładało do tego modelu .. Był jeszcze 2.5 Td , z taką samą liczbą koni , różniły się wyglądem i trubiną .. Tyle że w tych silnikach strasznie wadliwe były pompy vacum , psuły się i stukały jak panewka , za to 2.5 TDS , to już inna bajka , niby 143 konie , ale wadliwe pompy oleju .. oraz wirniki pomp wodnych , dopiero w późniejszych modelach został on troszkę lepiej dopracowany .
Co do mocy , to do jakiejś w miarę normalnej jazdy wystarcza , nie ma tam problemu z wyprzedzaniem czy coś .. osiągami może nie powala .. bo jedynie 180 udało się wycisnąć .. ale na moje potrzeby jest to wystarczające ..
Czego unikać przy zakupie .. Hmm wnętrze , fotel kierowcy na pewno będzie przetarty na siedzisku .. i możliwe że na oparciu .. większość weluru ma właśnie tak zniszczony fotel .. Wnętrza ze skórą bywają w lepszym stanie .
Z blacharki .. zobaczy koniecznie jak wyglądają progi w tylnej części auta , tuż przed kołem .. Lubią tam gnić , a jeśli ktoś o to nie zadba , zgnije również mocowanie wózka tylnej belki .. koszt naprawy takiego czegoś u blacharza to ok 1300 zł .. Dolne krawędzie drzwi lubią również gnić , tam są takie listwy pod którymi zbiera się woda i też lubi rudy wyjść ..
Ogólnie sprawdź również czy wszystko działa .. elektryka w tym modelu raczej działa , a jeśli coś przestaje działać to wina na ogół modułu komfortu ..
Dobrze jest sprawdzić wahacze z przodu , są razem 4 , i takie inne pierdoły .. Auto ma w końcu trochę lat więc szału nie będzie .. ale idzie kupić zadbany egzemplarz , unikaj na pewno takich za 1500 zł ..
Jeśli masz jakieś pytania pisz na pw , nie będziemy tematu zaśmiecać ..
A zdjęć środka nie mam , jak wsadzę tam skórę to pojawią się zdjęcia . |
|
|
|
|
Łukaszbp
Kierowca
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 1196 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska (LB)
|
Wysłany:
Nie 12:58, 03 Cze 2012 |
|
Dzięki serdecznie kolego za odpowiedź. |
|
|
|
|
Sergio20VT
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 324 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska/Warszawa
|
Wysłany:
Czw 8:36, 21 Cze 2012 |
|
To i ja pokażę moje pierwsze wozidełko. Astrę nabyłem w kwietniu br. od znajomego, który sprowadził ją w 2008r z Niemiec.
Marka - OPEL
Model - ASTRA
Rok prod. - 1997
Poj. silnika - 1.6 8v
Moc silnika - 75KM
Przebieg - 210 440km
Wyposażenie: Jakieś lepsze car audio, ABS, 2x AIR BAG, centralny zamek, wspomaganie kierownicy, kolor metalik, obrotomierz, regulator wysokości świateł, regulacja wysokości fotela kierowcy, zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia, reflektory przeciwmgielne.
Obecnie do samochodu doszła jeszcze bra na maskę. W czasie wakacji dojdzie również CB-Radio .
Inne plany: Po wakacjach wymiana hamulców na przodzie tarcze + klocki.
Na pewno też nowe sprzęgło. I ze spraw technicznych w zasadzie tyle.
Co do jakiegoś tuningu: Chciałbym żeby auto dostało jakieś ładne felgi 16' bądź 17'. Podświetlenie ledowe tablicy rejestracyjnej, ksenony i w zasadzie tyle. Po za tym dbać, dbać i jeszcze raz dbać. Pewnie, że kiedyś tam liczę na jakieś C20XE pod maską .
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Ostatnio zmieniony przez Sergio20VT dnia Czw 8:41, 21 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Maacul
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 12:48, 21 Cze 2012 |
|
Sorry, ale trochę wiejskim tuningiem powiewa |
|
|
|
|
Kuba DAF
Moderator
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka (DK 61)
|
Wysłany:
Czw 13:26, 21 Cze 2012 |
|
Maacul napisał: |
Sorry, ale trochę wiejskim tuningiem powiewa |
Może nie tyle wiejskim ile felgi tu ni jak nie pasują moim zdaniem |
|
|
|
|
Sergio20VT
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 324 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska/Warszawa
|
Wysłany:
Czw 20:50, 21 Cze 2012 |
|
Maacul napisał: |
Sorry, ale trochę wiejskim tuningiem powiewa |
Powiedz mi gdzie tu widzisz wiejski tuning ? Zmienione lampy przód,tył i końcówka wydechu ? Naklejek już nie ma. Jeśli to jest wiejski tuning....
A co do felg, jak już pisałem, są w planach inne. Te zawsze były przewidziane na zimę. I takie już zostały, normalnie jeździła na 17', ale wtedy cena była wyższa.
Pracując dorywczo i ucząc się w technikum nie łatwo jest inwestować w samochód. Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Sergio20VT dnia Czw 20:55, 21 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|