 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
lopez001
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 10:15, 04 Sty 2011 |
 |
Witam.
Interesuje mnie taka jedna sprawa. Chodzi o przewóz kontenerów.
Otóż jeśli kontener jest załadowany i przekracza DMC 40 ton,kto ponosi karę podczas kontroli?? Kierowca, firma transportowa czy firma która naładowała kontener??
Wiadomo że kontenery przeważnie przychodzą zaplombowane więc w takich sytuacjach kierowca za wiele nie zdziała a kare dostanie za coś co się nie należy.
Jestem ciekawy ponieważ dostaję oferty pracy na kontenery, a pracowałem wcześniej w firmie w której bardzo przestrzegano DMC. Auto które było załadowane ponad 41 nie wyjeżdżało z placu
Proszę o odpowiedź |
|
|
 |
 |
|
 |
adamadeusz
Kierowca
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
|
Wysłany:
Wto 18:33, 04 Sty 2011 |
 |
Z tego co mi mówiono na kursach, przy transporcie kombinowanym ( w tym właśnie kontenery ) DMC pojazdu może wynosić 42 tony. Co do tego kto odpowiada za przeładowany kontener, to niestety nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć na to pytanie, bo nie mam najmniejszego pojęcia o tym. Niby jest powiedziane, że kierowca po odebraniu towaru jest odpowiedzialny za niego i skoro nie widzisz żadnych przeciw wskazań to go zabierasz, ale to tylko się tak mówi, a każdy wie jak jest, nie podoba się to do widzenia. Pozdrawiam  |
|
|
 |
 |
intercoller
Kierowca
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 518 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbki
|
Wysłany:
Wto 22:22, 04 Sty 2011 |
 |
Od nie dawna firmy wożące kontenery zaczęły kupować dość ciekawe zestawy. Jeżdżąc w stronę Gdańska często się takie widzi. Są to auta o większej ilości kół. Zapewne mają też zmienione masy całkowite. Są to najczęściej tzw pusher-y ( oś pchana). Naczepy też widać jakieś łączone. |
|
|
 |
 |
lopez001
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 12:18, 05 Sty 2011 |
 |
aha dzięki...dopytam gdzieś jeszcze i jak coś będę wiedział to napiszę tutaj...
zainteresowałem się tym bo swojego czasu jeździłem w Cementowni Ożarów na cementonaczepie. Wjazd był wspólny dla wszystkich aut niezależnie czy brało się cement luzem czy workowany na paletach...
Przyjechał kiedyś gość z kontenerem, więc zaczęliśmy gadać bo chciałem się zorientować jak ta sytuacja wygląda...
Najbardziej się zdziwiłem gdy powiedział że ma zabrać w to pudło 45ton cementu bo płynie do Korei czy gdzieś...Po załadunku miał 60 ton całości...
Jego auto miało u ciągnika 3 osie w tym jedna podnoszona, a u naczepy miał 4 w tym także jedna była podnoszona |
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|