Autor |
Wiadomość |
BartekTGL
Kierowca
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom, SY
|
Wysłany:
Czw 12:45, 18 Paź 2012 |
|
Marka: Renault
Model: Master
Rok produkcji: 2010 Grudzień
Silnik: 2.3 dCi 125 KM + Chip
Zabudowa: Partner/ Lamico
Przebieg: ~290tyś km.
Wyposażenie: Elektryczne szyby i lusterka, centralny zamek, poduszka powietrzna, klimatyzacja,
ogrzewanie postojowe Webasto, tempomat, fotel kierowcy na "poduszce" etc.
Obsługiwane kierunki: UE.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
|
|
|
matis
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzin
|
Wysłany:
Czw 14:40, 18 Paź 2012 |
|
Ciekawy Masterek, możesz mi powiedzieć w jakim systemie jeździsz tzn. co ile i na ile w domu? Pozdrawiam. |
|
|
|
|
BartekTGL
Kierowca
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom, SY
|
Wysłany:
Czw 15:05, 18 Paź 2012 |
|
Standardowy system czyli 3/1. |
|
|
|
|
Michal_05
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1951 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany:
Czw 17:33, 18 Paź 2012 |
|
A jak tam z mocą? 2,3 trochę słabo mi się wydaje.. Daje coś ten chip co go wpisałeś do mocy?
Widać auto nie stygnie bo przebieg spory.. |
|
|
|
|
Łukaszbp
Kierowca
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 1196 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska (LB)
|
Wysłany:
Czw 19:09, 18 Paź 2012 |
|
Cześć Bartku,
ile wynosi maksymalny moment obrotowy tegoż pojazdu i przy jakich obrotach jest on uzyskiwany (tak mniej więcej)? Jakie spalanie średnie udaje Ci się nim uzyskać? Jak ogólne odczucia co do jazdy?
Powodzenia i szerokości. |
Ostatnio zmieniony przez Łukaszbp dnia Czw 19:11, 18 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
BartekTGL
Kierowca
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom, SY
|
Wysłany:
Czw 20:24, 18 Paź 2012 |
|
Co do mocy to zawsze będzie za mało. Samochód przyszedł z silnikiem o mocy 125km, teraz ma 150 i radzi sobie lepiej od poprzedniczki. Moment obrotowy wg. Wikipedii 350nm przy 1500-2750obr/min. Spalanie jak na razie 13,2 bo trochę sobie pozwoliłem w tej trasie. Ale mam normę na 12 w których z palcem w odbycie się wyrobię xD |
|
|
|
|
adamadeusz
Kierowca
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
|
Wysłany:
Czw 21:30, 18 Paź 2012 |
|
BartekTGL napisał: |
Standardowy system czyli 3/1. |
Szacun dla Ciebie chłopie |
|
|
|
|
BartekTGL
Kierowca
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom, SY
|
Wysłany:
Czw 21:35, 18 Paź 2012 |
|
Są i tacy którzy jeżdżą 4/1 czy 6/1 Im to się szacunek należy. |
|
|
|
|
Łukaszbp
Kierowca
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 1196 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska (LB)
|
Wysłany:
Pią 17:30, 19 Paź 2012 |
|
Cytat: |
Moment obrotowy wg. Wikipedii 350nm przy 1500-2750obr/min. |
To jednak szału nie ma.
Cytat: |
Spalanie jak na razie 13,2 bo trochę sobie pozwoliłem w tej trasie. Ale mam normę na 12 w których z palcem w odbycie się wyrobię xD |
To tyle dobrze.
Bartku będzie jakiś tuning?
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
BartekTGL
Kierowca
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom, SY
|
Wysłany:
Sob 8:32, 20 Paź 2012 |
|
Na pewno zagoszczą firanki takie jak w poprzedniczce i gałązki na szybę. Myślę też o skórze na podłodze |
|
|
|
|
Madoń
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany:
Sob 12:12, 20 Paź 2012 |
|
Łukaszbp napisał: |
Cytat: |
Moment obrotowy wg. Wikipedii 350nm przy 1500-2750obr/min. |
To jednak szału nie ma. |
Zauważ, ze to autko w założeniu konstruktorów nie będzie ważyć więcej niż 3,5 tony. Jeśli np 140nM radzi sobie z kombi ważącym 1300kg + przyczepka z jakimś tam ładunkiem (np obornikiem ;p) to masa będzie już bardzo zbliżona, do takiego załadowanego busa, a mimo to te auto jakoś sobie radzi z tym obciążeniem
Wiadomo, Nissan Sunny GTR to to na drodze nie będzie, ale wystarcza by sprawnie się poruszać po autostradach czy landów kach |
|
|
|
|
Łukaszbp
Kierowca
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 1196 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska (LB)
|
Wysłany:
Sob 16:35, 20 Paź 2012 |
|
Cytat: |
Zauważ, ze to autko w założeniu konstruktorów nie będzie ważyć więcej niż 3,5 tony. |
Dobrze, że napisałeś że w założeniu konstruktorów.
Cytat: |
Jeśli np 140nM radzi sobie z kombi ważącym 1300kg + przyczepka z jakimś tam ładunkiem (np obornikiem ;p) to masa będzie już bardzo zbliżona, do takiego załadowanego busa, a mimo to te auto jakoś sobie radzi z tym obciążeniem Smile |
W sumie racja. |
|
|
|
|
Maju
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Anglia/Polska
|
Wysłany:
Nie 15:31, 11 Lis 2012 |
|
Jakoś nie przypadł mi ten nowy Master do gustu,wole te starsze lub Sprintery. |
|
|
|
|
BartekTGL
Kierowca
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom, SY
|
Wysłany:
Sob 20:19, 24 Lis 2012 |
|
Zepsułem ałto
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Już naprawiłem
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak na poważnie to miałem małego spota z ekipą świnek na jednej z Francuskich landówek.
Odpierdoliłem remont generalny i pojechałem dalej Teraz tylko wymiana intercoolera i pampersa na serwisie |
Ostatnio zmieniony przez BartekTGL dnia Sob 20:21, 24 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
lukasz531
Kierowca
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 370 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 20:34, 24 Lis 2012 |
|
BartekTGL napisał: |
Są i tacy którzy jeżdżą 4/1 czy 6/1 Im to się szacunek należy. |
szacunek to sie nalezy ruskim w zachodnich firmach.... też 6/1... 6 miesięcy. |
|
|
|
|
|