Autor |
Wiadomość |
truckmaniak
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 216 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 18:02, 30 Gru 2011 |
|
Dzięki panowie.
Kilka zdjęć dla przypomnienia. Są jakie są, ale ważne, że coś widać. Nic się w sumie nie zmieniło. Przebieg przekroczył wczoraj 600 000 km.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez truckmaniak dnia Pią 18:03, 30 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Atego
Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn, GKW
|
Wysłany:
Pią 22:18, 30 Gru 2011 |
|
Drugie i czwarte zdjęcie koksi. Między innymi przez tego Volviaka pokochałem tą markę Moją opinię znasz - zestaw wygląda ślicznie. |
|
|
|
|
Madoń
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany:
Pią 23:17, 30 Gru 2011 |
|
Jak często macie przepinki i na jakiej zasadzie to wygląda?
Kierowca który jeździ tylko wschód, przyciąga załadowaną naczepę, Wy ją bierzecie i jedziecie na zachód, tam ładujecie coś na wschód i przyciągacie naczepę na bazę, skąd zabiera ją ww kierowca jeżdżący tylko wschód, dobrze myślę? |
|
|
|
|
truckmaniak
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 216 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 23:55, 30 Gru 2011 |
|
Troszkę inaczej. Przepinka jest co kurs. Bierzemy z bazy pustą naczepę, ładujemy gdzieś w PL i lecimy z tym na Zachód (najczęściej Niemcy, Austria lub Włochy). Tam rozładowujemy, lecimy załadować w drugie miejsce. Po załadunku na cło, ewentualnie po FITO gdzieś do lekarza. Chyba, że już na firmie zrobią Ci taki papierek (to się nazywa aiks czy coś takiego) to wtedy nie martwisz się o nic tylko prosto z miejsca załadunku wracasz na bazę. Na bazie odpinasz naczepę, podpina ją kierowca jeżdżący na Wschód i wyjeżdża z nią w trasę. Ty zostawiasz ciągnik i jedziesz do domu. |
Ostatnio zmieniony przez truckmaniak dnia Pią 23:56, 30 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
MaTiGL
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 170 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Łuków
|
Wysłany:
Sob 13:47, 31 Gru 2011 |
|
Sporo firm tak robi jak napisałeś wyżej. Kierowcami jeżdżącymi na wschód są przeważnie Białorusini i Rosjanie. Mam pytanko gdzie mieści się baza firmy? (może już to pisałeś ale nie chce mi się szukać ) |
|
|
|
|
Łukaszbp
Kierowca
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 1196 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska (LB)
|
Wysłany:
Sob 14:34, 31 Gru 2011 |
|
Cytat: |
Sporo firm tak robi jak napisałeś wyżej. Kierowcami jeżdżącymi na wschód są przeważnie Białorusini i Rosjanie. Mam pytanko gdzie mieści się baza firmy? (może już to pisałeś ale nie chce mi się szukać Very Happy ) |
Oj sprzeczałbym się z tą opinią... Ja znam dużo firm, w których polscy kierowcy wolą pojechać na Rosję/ Białoruś/ Ukrainę niż na Zachód. A pobory wychodzą im takie same, a nawet lepsze...
Volvo jak volvo wiadomo, że piękne. W kabinie schludnie i porządek, choineczka na półeczce wprowadza świąteczny klimat w kabinie.
Powodzenia i najlepszego w 2012 roku. |
Ostatnio zmieniony przez Łukaszbp dnia Sob 14:34, 31 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
truckmaniak
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 216 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 16:12, 31 Gru 2011 |
|
Okolice Międzyrzeca Podlaskiego. Tata na Wschód akurat nie chce jeździć, bo miał tam parę nieprzyjemnych przygód i mówi, że na oczy ich widzieć nie chce.
Również Szczęśliwego, dziękuję bardzo. |
Ostatnio zmieniony przez truckmaniak dnia Sob 16:14, 31 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
truckmaniak
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 216 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 14:41, 28 Sty 2012 |
|
Dziś jeździłem z tatą przepalać Volvo i zrobiłem takie jedno zdjęcie. Volvo trzyma się bardzo dobrze i od początku jeżdżenia nim (około 9 miesięcy) jesteśmy z niego bardzo zadowoleni. Trzeba tylko przykleić literkę "F", bo się odczepiła, co zresztą widać na zdjęciu.
[link widoczny dla zalogowanych]
W poniedziałek prawdopodobnie jadę z tatą, więc pewnie znów pojawi się jakiś aktual. |
|
|
|
|
KubaBiałystok
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 837 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Sob 15:08, 28 Sty 2012 |
|
Rozumiem, że stoi gdzieś u Was? Problemy z odpalaniem były, że przepalić? Jak się gdzieś wybierasz, to szerokości no i udanych ferii |
|
|
|
|
truckmaniak
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 216 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 15:13, 28 Sty 2012 |
|
Tak, w Lublinie. Problemów nie było w sumie, tylko lepiej poświęcić pół godzinki i przepalić na trochę niż dziwić się i szukać pomocy przed samym wyjazdem. A jadę chyba w poniedziałek, więc dzięki. |
|
|
|
|
LUKE
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 4174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek
|
Wysłany:
Sob 16:32, 28 Sty 2012 |
|
truckmaniak napisał: |
Troszkę inaczej. Przepinka jest co kurs. Bierzemy z bazy pustą naczepę, ładujemy gdzieś w PL i lecimy z tym na Zachód (najczęściej Niemcy, Austria lub Włochy). Tam rozładowujemy, lecimy załadować w drugie miejsce. Po załadunku na cło, ewentualnie po FITO gdzieś do lekarza. Chyba, że już na firmie zrobią Ci taki papierek (to się nazywa aiks czy coś takiego) to wtedy nie martwisz się o nic tylko prosto z miejsca załadunku wracasz na bazę. Na bazie odpinasz naczepę, podpina ją kierowca jeżdżący na Wschód i wyjeżdża z nią w trasę. Ty zostawiasz ciągnik i jedziesz do domu. |
EX Dokument celny. Robi sie go w przypadku wywozu towaru poza kraje Unii Europejskiej. |
|
|
|
|
truckmaniak
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 216 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Śro 17:15, 15 Lut 2012 |
|
Ferie minęły, więc kolejny większy aktual. Poza przebiegiem w Volvie nic się nie zmienia. Aktualnie wynosi niecałe 615 000 km.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Kuba DAF
Moderator
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka (DK 61)
|
Wysłany:
Śro 19:46, 15 Lut 2012 |
|
Bruuudas i o to chodzi, jest Zima, ma być brudny Volvo wygląda bardzo dobrze i jest przez was znakomicie utrzymane Kolejnych bezawaryjnych i oby latało się nim przyjemnie.
Pozdro |
|
|
|
|
MaTiGL
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 170 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Łuków
|
Wysłany:
Śro 21:58, 15 Lut 2012 |
|
Skąd ja to Volvo znam? No Panowie wielu bezawaryjnych I jak będziesz na bazie to daj znać |
|
|
|
|
truckmaniak
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 216 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 19:10, 22 Mar 2012 |
|
Proszę o zamknięcie tematu. Tata jest teraz drugi tydzień na zwolnieniu z powodów zdrowotnych i naszą maszynę przejął inny kierowca. Po powrocie tata ma dostać coś nowego, więc przy okazji przedstawię tu nowy wóz. |
|
|
|
|
|